31-Jan-2020, 01:20 PM
Welkom Stefan op het forum,
Mijn gedahte bij het lezen van je bericht was was dat Keulen nu ook weer niet zo ver was. Maar Dronten biedt idd een skala aan mogelijkheden en misschien kun je daar ook weer een Fleovobike of -racer proberen. Die fietsen zijn idd berucht wat betreft moeilijkheidsgraad, maar dat wist je waarschijnlijk al. Maar het zijjn niet de enige tweewielers die wat dat betreft een reputatie hebben.
Ik heb dus 's nachts op de Sinner Demon en Record geen problemen. Dat zijn echter heel andere fietsen dan de Shockproof die naar verluid veel en veel moeilijker is. Ook voor tweewielligfietsen geldt dat er nogal wat onderscheid is in stabiliteit. De Shockproof is wel veel sneller, maar die snelheid heeft blijkbaar een prijs.
Mijn gedahte bij het lezen van je bericht was was dat Keulen nu ook weer niet zo ver was. Maar Dronten biedt idd een skala aan mogelijkheden en misschien kun je daar ook weer een Fleovobike of -racer proberen. Die fietsen zijn idd berucht wat betreft moeilijkheidsgraad, maar dat wist je waarschijnlijk al. Maar het zijjn niet de enige tweewielers die wat dat betreft een reputatie hebben.
(31-Jan-2020, 11:38 AM)ErikvanD schreef: Overigens kon ik niet goed wennen aan de Flevoracer (heb er twee gehad) maar kan ik met een gewone open ligger (en ook trike en velomobiel) prima uit de voeten. Balansproblemen ervaar ik ook maar dan alleen in het donker. Op (smalle) donkere bospaden, of nog erger, in grotten, ben ik op een tweewieler een regelrecht gevaar op de weg... Tenzij ik heel veel licht op heb...
Ik heb dus 's nachts op de Sinner Demon en Record geen problemen. Dat zijn echter heel andere fietsen dan de Shockproof die naar verluid veel en veel moeilijker is. Ook voor tweewielligfietsen geldt dat er nogal wat onderscheid is in stabiliteit. De Shockproof is wel veel sneller, maar die snelheid heeft blijkbaar een prijs.