24-Apr-2020, 06:55 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-Apr-2020, 06:59 PM door campr23.)
Ik kan jammer genoeg het kettingblad niet verdraaien. Het is een asymmetrische 4-arm crank. Niet mijn idee, verkeerd gestuurd. Geen man overboord, het is maar een experimentje.
Ik heb de eerste ~500m gefietst. Nog zonder kap, nog niet op vol vermogen.
Wat mij opviel is dat ik in een soort 'leegte' trapte als het kettingblad het kleinste is. Moeilijk te omschrijven gevoel. En het gevoel van leegte viel voor mijn gevoel verkeerd. Vlak na het punt van absoluut maximale kracht. Dus je bent voor je gevoel net aan het 'aanzetten' en dan ben je er 'ineens' doorheen.
Ronde tandwiel is intussen besteld. We zullen zien wanneer het binnenkomt.
50 achterin. De spanband die U ziet is om ervoor te zorgen dat de velomobiel deels ingeveerd blijft. Hierdoor is het wiel hoger in de kap en heb ik wat meer ruimte onderin voor de derailleur. :
Onderin is het (zelfs met uitveer-beperking) best wel krap, hier moet wat uit
Ik heb de eerste ~500m gefietst. Nog zonder kap, nog niet op vol vermogen.
Wat mij opviel is dat ik in een soort 'leegte' trapte als het kettingblad het kleinste is. Moeilijk te omschrijven gevoel. En het gevoel van leegte viel voor mijn gevoel verkeerd. Vlak na het punt van absoluut maximale kracht. Dus je bent voor je gevoel net aan het 'aanzetten' en dan ben je er 'ineens' doorheen.
Ronde tandwiel is intussen besteld. We zullen zien wanneer het binnenkomt.
50 achterin. De spanband die U ziet is om ervoor te zorgen dat de velomobiel deels ingeveerd blijft. Hierdoor is het wiel hoger in de kap en heb ik wat meer ruimte onderin voor de derailleur. :
Onderin is het (zelfs met uitveer-beperking) best wel krap, hier moet wat uit