Hoewel rug en benen m'n fysieke bezigheden de laatste tijd flink belemmeren, is het me toch gelukt om afgelopen woensdag voor het eerst sinds lange tijd weer op de fiets naar het werk te gaan. De eerste keer met m'n trike.
Beviel op zich redelijk tot goed, zeker 's morgens. 3:15 uur nog niet veel volk onderweg dus vrijwel heel de trip de weg voor mij alleen.
De rit naar huis verliep iets moeizamer met de warmte en de zeebries die (vrijwel) altijd recht in m'n snufferd blaast.
Maar het ging, het feit dat m'n armen en benen na afloop bijna net zo rood zagen als m'n trike neem ik maar op de koop toe. (net als de reacties van de collega's over m'n trike trouwens ).
Als m'n lijf het toestaat, maandag weer op 3 wielen naar het werk.
Beviel op zich redelijk tot goed, zeker 's morgens. 3:15 uur nog niet veel volk onderweg dus vrijwel heel de trip de weg voor mij alleen.
De rit naar huis verliep iets moeizamer met de warmte en de zeebries die (vrijwel) altijd recht in m'n snufferd blaast.
Maar het ging, het feit dat m'n armen en benen na afloop bijna net zo rood zagen als m'n trike neem ik maar op de koop toe. (net als de reacties van de collega's over m'n trike trouwens ).
Als m'n lijf het toestaat, maandag weer op 3 wielen naar het werk.
Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20