Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De post-apocalyptische Ligfiets wereld
#21
(22-Apr-2022, 12:07 PM)Bacchus schreef: Dat blijf ik ook wel opvallend vinden: zelfs enkel het weghalen van achterhaalde informatie verbetert de uitstraling al, want geen desinformatie. Maar ook een overstap naar een modern gehost CMS zou het onderhoudswerk een stuk lichter maken omdat je enkel nog op de inhoud hoeft te richten.
Ik heb m'n websites altijd zelf gerealiseerd. Ben voor de laatste die ik nodig had juist terug gegaan naar HTML met een vleugje PHP, en wel om de volgende redenen:
- De wijzigingen die ik moet doen zitten zijn beperkt en zitten altijd op dezelfde plek;
- ik voel door het "statische" van HTML weinig druk om regelmatig nieuwe artikelen te plaatsen;
- Last but not least: In tegenstelling tot bijvoorbeeld een WordPress is er weinig kans dat een hacker grip krijgt op het geheel;
- Toch niet helemaal last, want: door bovenstaande zijn de enige noodzakelijke updates een periodieke nieuwe versie van PHP (webhost zorgt voor Apache etc.).

Mochten er overigens ligfietsmerken zijn die behoefte hebben aan een simpele, moderne, strakke met liefde gebouwde website, dan hoor ik dat graag.

(22-Apr-2022, 11:40 AM)Mercator schreef: Aan de andere kant zijn er misschien weinig beginners, dat weet ik niet. Als voorbeeld wil ik dit topic geven: https://gathering.tweakers.net/forum/lis...es/1875353

Thijs R:
Ik ken o.a. ThijsR en Bacchus van het ligfietstopic op Tweakers, niet van hier  Wink
Antwoord }
Bedankt door: Bacchus , Hoekie


Berichten in dit topic
De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Mercator - 21-Apr-2022, 09:47 AM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door gideon - 21-Apr-2022, 10:08 AM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Victor - 21-Apr-2022, 01:59 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door ThijsR - 21-Apr-2022, 03:48 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door gideon - 21-Apr-2022, 04:06 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door 365cycle - 22-Apr-2022, 12:24 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Hoekie - 24-Apr-2022, 12:09 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Spezi 2024
Ginkgo Hebel für ...Hoekie — 12:06 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Naar mijn mening is ...Raymond — 11:58 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Het is toch al tri...melle z — 11:12 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ik heb de volgende...Raymond — 10:56 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ik heb de volgende...Theo Mol — 09:50 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op welke plekken w...Hardloper — 09:38 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ook eens ondertekend...Hardloper — 09:34 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ook ondertekend.  ...TimSch — 08:57 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Nog niet gezien. I...Atrike — 08:45 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ik heb hem ook getek...Fietsbennie — 08:43 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Denk dat de NS hie...Willeke_IGKT — 06:21 AM
montage standaard
Ik kan ook de versne...LigZeeuw — 05:59 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ook getekend, we wil...Arno boogaart — 12:31 AM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Ik ben vandaag terug...Martin van Mourik — 11:56 PM
Spezi 2024
De stand buurman v...365cycle — 11:51 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Getekend. Verbod...ZoefZoef — 11:13 PM
Foto's Fietsbennie
Nu ik 1499 bijdragen...Fietsbennie — 10:56 PM