Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E achter V: Roze papiertje wel verdiend!
#5
(03-Jul-2022, 06:40 AM)ZoefZoef schreef: Leuk verhaal/project met een geslaagd resultaat.

Alleen ben ik nu ook wel benieuwd hoe een lamp gemaakt van racefietswielen er nu uitziet.

[Afbeelding: D44-F5-BED-F94-C-4658-99-A8-5-F488-C17-FDB5.jpg]

Het is dus zeker niet alleen maar fietswielen, gewoon een oude stalamp waarvan de bovenste fitting stuk was. Wilde vooral een wiel hebben dat een mooie schaduw maakt, deze deed het beter dan een Corima carbon velg. Als ik nog een kapotte Spinergy vind kan het zijn dat ik deze nog vervang.

(03-Jul-2022, 10:26 AM)Bas_ligfiets schreef: Ik proef in dit verhaal toch echt dat er nog een versie 2.0 gaat komen….
Met als basis een alu radical karretje met alu dissel. Of van die mooie Flevo enkelzijdig opgehangen trike achterwielen op een zelfdragende as. ?
Versie 2.0? Nee hoor. Het werkt zoals het is, meer heb ik niet nodig. De wielen zijn overigens al enkelzijdig opgehangen, dat was wel een eis ivm lekke banden oplossen.

(03-Jul-2022, 12:11 PM)Fietsbennie schreef: Wat een verhaal... Een beetje spuug, plakband en doorzettingsvermogen en je hebt een kar!

Kun je trouwens wel goed naar links nu je "beunhaasknuppel" rechtsachter aan de fiets zit?  En hoe reageert het allemaal met drempels en spoorwegovergangen? En maak je er nog verlichting op? Kenteken, luchthorens vlaggetjes, erbij en je maakt menigeen jaloers Wink

Ik zou verhaal opsturen naar redactie van Ligfiets& misschien krijgt het verhaal een staartje...
Big Grin
Linksaf sturen gaat prima. De GT heeft sowieso al een forse draaicirkel, en de dissel knikt behoorlijk ver naar rechts. Op drempels etc. is de aanhanger wiebelig, maar daar heb je dus totaal geen last van. Er komt nog een filmpje van  Smile Verlichting ga ik misschien nog wel aanleggen, en dan wel zo dat remlicht en knipperlicht ook werkt. Voor de Ligfiets& is het denk ik niet boeiend genoeg, maar ze lezen mee dus wie weet Smile
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , berth9999 , Hoekie


Berichten in dit topic
E achter V: Roze papiertje wel verdiend! - door 365cycle - 03-Jul-2022, 02:39 AM
RE: E achter V: Roze papiertje wel verdiend! - door 365cycle - 03-Jul-2022, 06:19 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Sterkte Martinus, da...Jeroen S — 02:02 PM
aandrijving versitaille
Bij sommige velomobi...Jeroen S — 01:59 PM
Een velomobiel is sneller dan een auto
Even heerlijk prek...Wim -de roetsende — 01:20 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ken je ook al deze...Wim -de roetsende — 01:19 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ken je ook al deze s...Hardloper — 11:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Goedemorgen Wim, da...martinus — 12:49 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ja,een handbike st...Wim -de roetsende — 07:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ja,een handbike staa...martinus — 12:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
..mijn nieuwe Snoek-...Hoekie — 11:30 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik heb achter nog ...365cycle — 09:35 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hoi Fietsbennie,da...Wim -de roetsende — 06:24 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Desondanks word ik...Wim -de roetsende — 06:14 AM
Medeliggers onderweg
Net ten oosten van G...Thijs OO — 12:03 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik heb vandaag mijn ...Willeke_IGKT — 10:12 PM
aandrijving versitaille
is het niet mogelijk...Gideonaut — 10:10 PM
aandrijving versitaille
Misschien, wat leenw...Dharm2004 — 09:57 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Tip met koud weer: ...Dharm2004 — 09:53 PM