Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mango/Quest in Groningen eo gezocht om eens te bekijken
#24
(19-Sep-2022, 11:31 AM)365cycle schreef: Lange winderige stukken? Ik zou de Quest dan ook eens overwegen. Die is zowel qua stuurgedrag als qua snelheid fijner onder die omstandigheden.

(19-Sep-2022, 09:17 AM)TimSch schreef: Deze opmerking versterkt mijn al bestaande overtuiging om deze eerste VM bij een expert als Peter de Rond te kopen, zodat die goed opgeleverd wordt en ik rustig met een goede basis de techniek kan leren kennen.

Met alle respect voor Peter, maar dat zou voor mij juist een reden zijn om te kijken of er misschien een technisch forumlid met je mee wil, en niet bij Peter de Rond te kopen.
Het is een liefhebber, maar zeker ook een handelaar. Er wordt geld verdiend aan het feit dat je bij hem koopt; velomobielen de eerst voor bedrag X op marktplaats staan verschijnen kort daarna voor bedrag Y bij Peter. Dat verschil kan je ook in een paar kleine reparaties kan steken indien nodig. En of hij lekker rijdt of niet, dat voel je al snel Wink

De oplettende lezer ziet ook de Quest genoemd in de titel van dit draadje ;-) Dus ja, die overweeg ik ook wel en zou ik graag eens zien want ik zie bijvoorbeeld op Marktplaats Quest #250 (in België, dat is wel jammer vanuit Groningen, maar goed..) voor een soortgelijke vraagprijs als de Mango +/Tour in Twente. 

Ik begrijp uiteraard dat een liefhebber iets anders is dan een liefdadigheidsinstelling en dat een VM handelaar dat ook voor het geld doet. Gevoelsmatig ben ik, gezien dit mijn eerste VM zou worden, geneigd daar wel een zekere meerprijs voor over te hebben. Met een technisch onderlegd persoon bij een particulier kan natuurlijk ook (al loop ik dan potentieel de bijdrage van het fietsplan mis ;-)). Zelf ben ik overigens ook wel redelijk technisch onderlegd, maar de finesses van de VMs specifiek zijn mij nog onbekend. 

Eerst deze week maar eens de Mango bekijken hier in de buurt en wellicht in Twente. En wie weet wat er nog op het pad komt...
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , TheoZw


Berichten in dit topic
RE: Mango/Quest in Groningen eo gezocht om eens te bekijken - door TimSch - 19-Sep-2022, 12:04 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Quest xs nr 13
Dus sommige eigena...Merijn — 02:52 PM
Velion / Code naam: VM45
Dat is toch echt w...JanBurp — 02:27 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
@Wim -de roetsende h...Hardloper — 02:26 PM
Medeliggers onderweg
gideonaut ik heb b...Gideonaut — 02:19 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Als ik het zo hoor...Wim -de roetsende — 02:05 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Als ik het zo hoor. ...Hardloper — 01:59 PM
Medeliggers onderweg
Ja hardloper wist he...Veloquest — 01:48 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vorige maandag brak ...qv-tester — 01:32 PM
Medeliggers onderweg
Is dat de opgekn...Gideonaut — 01:29 PM
VM45
In heuvelachtige str...qv-tester — 01:24 PM
Medeliggers onderweg
Dat ziet er leuk u...Wim -de roetsende — 01:15 PM
Medeliggers onderweg
Ja ik ben de gene ...Hardloper — 01:11 PM
Medeliggers onderweg
Is dat de opgeknap...Veloquest — 01:08 PM
VM45
Sales of this type c...Hardloper — 01:03 PM
VM45
Dat is toch echt wel...Wim -de roetsende — 01:02 PM
Medeliggers onderweg
Is dat de opgeknap...Wim -de roetsende — 12:52 PM
Medeliggers onderweg
Is dat de opgeknapte...Gideonaut — 11:36 AM