Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fraaie jonge Carbon Quest (882!) op Marktplaats
#17
(21-Jan-2023, 07:59 AM)Wim -de roetsende schreef: Ik vermoed dat het website-verhaal een kwestie van tijd, geld, energie en interesse is. Of in een andere volgorde.

Misschien kan één van de wizz-kids hier iets voor ze betekenen?

Zo'n verouderde website is tegenwoordig echt een keuze en ben het met Lopopodium eens dat de VM ondernemers het effect van zo'n waardeloze, incomplete site onderschatten. Heb me in de oriëntatiefase op ligfietsen in het algemeen en later de velomobiel meer specifiek behoorlijk verbaasd hoe matig dit nu is in deze branche.

Ik heb, voor ik het licht zag en me ging omscholen tot onderwijzer, jaren in de online marketing gewerkt en als hobby de nodige, eenvoudige WordPress sites in elkaar gedraaid (nee, deze wizz-kid van 41 gaat het niet doen voor ze  Wink ). Maar je hoeft ook echt geen Wizz Kid te zijn om iets fatsoenlijks online te zetten en houden. Laat je eenmalig helpen met een site en uitleg en daarna is het een kwestie van bijhouden waar gebruiksvriendelijke dashboards je de weg wijzen. Ja, dat kost wat tijd. Maar ik denk dat het niet doen je indirect geld kost.

Ik ben ervan overtuigd dat het langzaam uitsterven van de ligfietser waar in andere topics over gediscussieerd werd ook te maken heeft met de ver achterlopende communicatie(-middelen) van de desbetreffende bedrijven. Dit land heeft legers aan ZZPers die ze hier graag mee helpen, dat hoeft echt geen fortuin te kosten.
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }


Berichten in dit topic
RE: Fraaie jonge Carbon Quest (882!) op Marktplaats - door TimSch - 21-Jan-2023, 01:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Snelheid-vermogenstest Snoek en Bülk
Dit heb ik ook al ...365cycle — 12:29 PM
Gereedschap onderweg
3 gebroken kettingen...ZoefZoef — 12:00 PM
Gereedschap onderweg
Nou heb ik nog noo...365cycle — 11:55 AM
Snelheid-vermogenstest Snoek en Bülk
 Wat ik wel weet...LigZeeuw — 11:48 AM
Wat weegt ie?
Bij het instellen ...365cycle — 11:25 AM
Snelheid-vermogenstest Snoek en Bülk
Hier een leuk (eng...365cycle — 11:16 AM
Zonnepaneel
Voor fietsreizen lij...Atrike — 11:05 AM
Te koop optima dingo ligfiets
Fiets staat een beet...metro2005 — 10:54 AM
Gereedschap onderweg
Lang geleden brak de...Theo Mol — 10:43 AM
Wat weegt ie?
Zonder zooi weegt mi...De tovenaar — 10:39 AM
Leve de ligsport
Ik weet geen andere ...Atrike — 10:32 AM
Wat weegt ie?
Nette gewicht. E...Hardloper — 09:17 AM
Wat weegt ie?
Nette gewicht. En ...Wim -de roetsende — 09:05 AM
Wat weegt ie?
Bij het instellen va...Hardloper — 08:21 AM
Gereedschap onderweg
Ik heb slechts één k...Victor — 07:01 AM
Gereedschap onderweg
Ik heb ook een norma...Jeroen S — 11:33 PM
Wat weegt ie?
Als ik de fiets-beri...Bart Verbeek — 11:18 PM