Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Snelheidsbeperking fietsers in A'dam.
#29
(31-Mar-2023, 11:57 PM)365cycle schreef: Geheel tegen de indruk die je verder op het forum bij me achterlaat in (nl. tot op de letter, niet meer niet minder) lees je nu zaken tussen de regels door die er niet staan. Mag, maar laten we daar het forum niet mee vervuilen - gezien je in de software zit weet je ongetwijfeld ook hoeveel kinderen aannames heeft Wink

Je indruk is zeker de juiste. En ik probeer juist niet zaken tussen de regels door te lezen, maar ja ik ben ook menselijk. Dus mocht het zo zijn dat mijn redenering idd op onjuist lezen van je tekst, hierbij mijn excuses.

(31-Mar-2023, 11:57 PM)365cycle schreef: Zeker niet omdat jouw redenering en jouw interpretatie van mijn redenering onder de streep hetzelfde resultaat opleveren: Een boete, die niet geldig is op basis van een fout bij de agent.

Het ging mij niet om het gelijke resultaat, maar om de juiste redenering.


(31-Mar-2023, 11:57 PM)365cycle schreef: Je laatste zin is daarnaast pertinent onjuist: het niet dragen van een gordel (en andere onzin) zijn geen verplichting die bij het besturen van een motorvoertuig hoort. Er is een subcategorie motorvoertuigen (waaronder categorieën M1 en N1, zijnde personenauto's en lichte bedrijfsauto's) waarvoor dat verplicht is, maar op geen of in ieder geval vrijwel geen van de L-categorieën (twee- en driewielers) is die van toepassing.

Wat ik, klaarblijkelijk onduidelijk, heb proberen te zeggen is dat het voor een agent niet mogelijk is om een bekeuring uit te schrijven zonder een fout te maken.


(31-Mar-2023, 11:57 PM)365cycle schreef: PS: En ja, ik heb die verordeningen ooit aandachtig zitten lezen... op zoek naar een maas in de wet voor één van de vele enthousiaste projecten die weleens in mijn hoofd zitten, en waarvan maar een heel klein percentage naar buiten komt.


Mijn indruk van jou op dit forum is dat je weldegelijk goed ingelezen en geïnformeert bent en daarmee lees ik jou berichten zeker met plezier. Naar de mazen waar jij het over hebt zoek ik ook graag. Maar wat me nog meer motiveert is de rare constructen die in wetteksten voorkomen, waarvan men van mij verwacht dat ik me daaraan hou.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
Snelheidsbeperking fietsers in A'dam. - door datakneder - 23-Mar-2023, 01:52 PM
RE: Snelheidsbeperking fietsers in A'dam. - door Frutsel - 23-Mar-2023, 10:29 PM
RE: Snelheidsbeperking fietsers in A'dam. - door Frutsel - 24-Mar-2023, 12:53 AM
RE: Snelheidsbeperking fietsers in A'dam. - door Victor - 23-Mar-2023, 04:58 PM
RE: Snelheidsbeperking fietsers in A'dam. - door Frutsel - 23-Mar-2023, 05:06 PM
RE: Snelheidsbeperking fietsers in A'dam. - door Roepers - 23-Mar-2023, 08:06 PM
RE: Snelheidsbeperking fietsers in A'dam. - door datakneder - 01-Apr-2023, 12:21 AM
RE: Snelheidsbeperking fietsers in A'dam. - door Frutsel - 21-Jul-2023, 10:36 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Prototype tegen verblinding auto's
Is gewoon je han...datakneder — 01:17 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Is gewoon je hand ge...Martin van Mourik — 01:04 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Ik vertrouw altijd o...Bart Verbeek — 12:54 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook ...Frutsel — 11:49 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, 10x om de roeiba...Frutsel — 11:45 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Je hebt geen groot...Hardloper — 10:41 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
plannen zijn wat gew...GHOOGEN — 09:50 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook da...365cycle — 09:20 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Toevallige vondst op...Merijn — 09:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM