Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Huh, een hardloper op een ligfiets forum???
#27
(18-Apr-2023, 12:11 PM)Hardloper schreef: Wat een stel brutalen hebben sommige in de buurt. Ik was naar het Velomuseumpje geweest van Ymte. Geen haar die op mijn lichaam is, zat er maar aan te denken om de fietsen daar zo aan te raken. Maar ik vrees dat ik niet bepaald prettige ga voelen in een open ligger op dit moment. Ik merk hier wel dat jullie nogal wat meemaken met de fietsen waar je gewoon weg niet aan denkt.

Even voor de relativiteit. Ja je komt soms horken tegen. Maar bijna alle ontmoetingen zijn voor mij positief. Zwaaiende kinderen, duimpjes omhoog, en ik weet niet op hoeveel filmpjes ik al  sta in 3 maanden fietsen. Ik denk wel dat de omgeving waar je fietst van invloed is. Hier bij mij op het platteland van Duitsland voorzie ik eigenlijk weinig problemen. Maar als ik net als 365Cycle in Rotterdam en omgeving rijdt zou ik best heel andere ervaringen kunnen hebben. En even voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen Rotterdam, maar dit als voorbeeld voor een stedelijke omgeving.

Laatst langs een vrachtwagen gereden die stond te lossen en de chauffeur keek mij aan en begon z'n hoofd te schudden. Toen ben ik gestopt en het gesprek aangegaan. Dat was in het begin nogal stroef, maar hij had als vrachtwagenchauffeur een bloedhekel aan velomobielen. Met natuurlijk alle vooroordelen dat ze niet zichtbaar zijn etc. Aan het eind zal hij zeker niet een voorstander zijn geworden, maar ik hoop dat het bijgedragen heeft aan een minder eenzijdige kijk op velomobielen.

Dus wel iets om ook over na te denken is wat te doen met alle extra aandacht die je gaat krijgen. Mensen die je aanspreken met: "Hoe hard gaat ie?" en "Wat kost dat?"
Antwoord }


Berichten in dit topic
RE: Huh, een hardloper op een ligfiets forum??? - door datakneder - 18-Apr-2023, 01:10 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Einde van de alu velomobiel of toch nie...
Maar gebeurd dat d...365cycle — 11:12 PM
Wat weegt ie?
Voor of na de period...Coen__ — 11:03 PM
Einde van de alu velomobiel of toch nie...
Wel blij om na een...Coen__ — 11:00 PM
Einde van de alu velomobiel of toch nie...
Lol, volgens mij z...Wim -de roetsende — 10:16 PM
Wat weegt ie?
Ik denk dat terug ga...Willeke_IGKT — 10:09 PM
Snelheid-vermogenstest Snoek en Bülk
IMHO kan je ze wel...365cycle — 10:04 PM
Einde van de alu velomobiel of toch nie...
Lol, volgens mij zie...365cycle — 09:58 PM
Wat weegt ie?
Het wordt wel een ...datakneder — 09:55 PM
Wat weegt ie?
Maar dan zou "...Wim -de roetsende — 09:43 PM
Te koop optima dingo ligfiets
Hier nog eentje:Lopopodium — 09:20 PM
Einde van de alu velomobiel of toch nie...
Wie beetje handig is...Hardloper — 09:12 PM
Wat weegt ie?
En ANS is heel pre...datakneder — 08:30 PM
Medeliggers onderweg
Volgens mij kwam...Geboelders — 06:18 PM
Leve de ligsport
Ik weet geen ander...Hoekie — 05:34 PM
Wat weegt ie?
Wat zou dit net we...Bart Verbeek — 04:57 PM
Snelheid-vermogenstest Snoek en Bülk
Ik heb van een w...Hardloper — 04:28 PM
Leve de ligsport
Ik neem toch aan dat...melle z — 02:15 PM