Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[split] Northern Lights Motors velomobiel?
#6
(08-Nov-2023, 04:11 PM)Roepers schreef: Weer zo'n vogel die weigert voldoende afschrijving voor zijn rekening te nemen.

Groet,

Marco

Hij heeft er 6600 GBP voor betaald. Dat is bijna 7250 euro.  Vraagt er nu 6000 euro voor.  Valt voor mij toch echt onder het kopje 'voldoende afschrijving'.
Daarnaast is het een vraagprijs, dus valt er vast wel iets af te praten denk ik.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
RE: vm-en te koop - door Bob Hagendijk - 08-Nov-2023, 04:04 PM
RE: vm-en te koop - door Roepers - 08-Nov-2023, 04:11 PM
RE: vm-en te koop - door TimSch - 08-Nov-2023, 04:39 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 08-Nov-2023, 04:59 PM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 08-Nov-2023, 07:03 PM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 08-Nov-2023, 08:00 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 08-Nov-2023, 08:13 PM
RE: vm-en te koop - door Tom Fekkes - 08-Nov-2023, 08:22 PM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 08-Nov-2023, 08:43 PM
RE: vm-en te koop - door Roepers - 08-Nov-2023, 09:19 PM
RE: vm-en te koop - door Tom Fekkes - 08-Nov-2023, 09:25 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 08-Nov-2023, 09:42 PM
RE: vm-en te koop - door Tom Fekkes - 08-Nov-2023, 09:44 PM
RE: vm-en te koop - door Lopopodium - 08-Nov-2023, 09:51 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 08-Nov-2023, 09:59 PM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 08-Nov-2023, 10:32 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 08-Nov-2023, 11:11 PM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 08-Nov-2023, 11:18 PM
RE: vm-en te koop - door Willeke_IGKT - 09-Nov-2023, 07:16 AM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 09-Nov-2023, 07:16 AM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 09-Nov-2023, 02:56 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 09-Nov-2023, 06:45 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 09-Nov-2023, 09:53 AM
RE: vm-en te koop - door Hoekie - 09-Nov-2023, 01:20 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Drive by wire...
alsof iemand met g...365cycle — 01:40 AM
Medeliggers onderweg
Vanavond zag ik een ...365cycle — 01:29 AM
Drive by wire...
Neem aan dat moderat...blokdoorn — 11:28 PM
Drive by wire...
Een mooi rustiek Fra...Jeroen S — 09:26 PM
Medeliggers onderweg
Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM
Milan 4.2
Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM
Drive by wire...
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM
Drive by wire...
We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM
Drive by wire...
Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM
Drive by wire...
Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM
Milan 4.2
Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM
Drive by wire...
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM
Milan 4.2
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM
Milan 4.2
Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM