|
[split] Northern Lights Motors velomobiel?
|
Berichten: 2.814
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4349 x bedankt in 2391 berichten
(08-Nov-2023, 04:11 PM)Roepers schreef: Weer zo'n vogel die weigert voldoende afschrijving voor zijn rekening te nemen.
Groet,
Marco
Hij heeft er 6600 GBP voor betaald. Dat is bijna 7250 euro. Vraagt er nu 6000 euro voor. Valt voor mij toch echt onder het kopje 'voldoende afschrijving'.
Daarnaast is het een vraagprijs, dus valt er vast wel iets af te praten denk ik.
|
| Berichten in dit topic |
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 08-Nov-2023, 07:03 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Drive by wire...
|
|
alsof iemand met g...365cycle — 01:40 AM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vanavond zag ik een ...365cycle — 01:29 AM |
|
Drive by wire...
|
| Neem aan dat moderat...blokdoorn — 11:28 PM |
|
Drive by wire...
|
| Een mooi rustiek Fra...Jeroen S — 09:26 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
|
| Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM |
|
Milan 4.2
|
| Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM |
|
Drive by wire...
|
|
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM |
|
Drive by wire...
|
| We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM |
|
Drive by wire...
|
| Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
|
| Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM |
|
Drive by wire...
|
| Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM |
|
Milan 4.2
|
| Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM |
|