Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Garmin edge: opladen via achterkant
#6
(03-Sep-2025, 06:40 PM)Hardloper schreef: Zou het kunnen zijn dat de stroom kabels redunant zijn uitgevoerd:

https://www8.garmin.com/manuals/webhelp/...5A186.html schreef:Wire Color Wire Function
Red Power
Yellow Power
Blue Ground
Black Ground

Klopt. Alleen met welke pogo pins komt dat overeen?

[Afbeelding: ?u=https%3A%2F%2Fgpsradler.de%2Fwp-conte...c8f4078ec4]
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
RE: Garmin edge: opladen via achterkant - door Arend-Jan - 03-Sep-2025, 02:50 PM
RE: Garmin edge: opladen via achterkant - door Hoekie - 03-Sep-2025, 05:07 PM
RE: Garmin edge: opladen via achterkant - door Hardloper - 03-Sep-2025, 06:40 PM
RE: Garmin edge: opladen via achterkant - door Hoekie - 03-Sep-2025, 06:56 PM
RE: Garmin edge: opladen via achterkant - door Arend-Jan - 03-Sep-2025, 07:25 PM
RE: Garmin edge: opladen via achterkant - door Hardloper - 04-Sep-2025, 06:39 PM
RE: Garmin edge: opladen via achterkant - door Arend-Jan - 05-Sep-2025, 06:40 AM
RE: Garmin edge: opladen via achterkant - door Arend-Jan - 20-Sep-2025, 07:55 AM
RE: Garmin edge: opladen via achterkant - door Hoekie - 20-Sep-2025, 01:01 PM
RE: Garmin edge: opladen via achterkant - door Hoekie - 13-Oct-2025, 07:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Drive by wire...
alsof iemand met g...365cycle — 01:40 AM
Medeliggers onderweg
Vanavond zag ik een ...365cycle — 01:29 AM
Drive by wire...
Neem aan dat moderat...blokdoorn — 11:28 PM
Drive by wire...
Een mooi rustiek Fra...Jeroen S — 09:26 PM
Medeliggers onderweg
Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM
Milan 4.2
Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM
Drive by wire...
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM
Drive by wire...
We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM
Drive by wire...
Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM
Drive by wire...
Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM
Milan 4.2
Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM
Drive by wire...
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM
Milan 4.2
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM
Milan 4.2
Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM