Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fast TV
#30
(02-Jun-2026, 06:18 AM)Wim -de roetsende schreef: De heer DF had toen ook een keer zo'n filmpje dat hij rond de 100km/u reed.

Heerlijk ontspannen. 

Ja, ja, lekker met een paar graden naar beneden, dacht ik toen ook al.

Het lijkt of ie je gehoord heeft Smile

Antwoord }


Berichten in dit topic
Fast TV - door Hoekie - 02-Jan-2026, 06:35 PM
RE: Fast TV - door gideon - 02-Jan-2026, 06:49 PM
RE: Fast TV - door LigfietsWilsum - 02-Jan-2026, 06:53 PM
RE: Fast TV - door gideon - 02-Jan-2026, 06:56 PM
RE: Fast TV - door Niels van der Wal - 02-Jan-2026, 07:51 PM
RE: Fast TV - door Hardloper - 02-Jan-2026, 08:10 PM
RE: Fast TV - door ZoefZoef - 02-Jan-2026, 08:23 PM
RE: Fast TV - door 365cycle - 02-Jan-2026, 09:17 PM
RE: Fast TV - door Bob Hagendijk - 02-Jan-2026, 10:55 PM
RE: Fast TV - door 365cycle - 03-Jan-2026, 02:57 AM
RE: Fast TV - door Niels van der Wal - 03-Jan-2026, 09:28 AM
RE: Fast TV - door Frutsel - 03-Jan-2026, 12:04 AM
RE: Fast TV - door 365cycle - 03-Jan-2026, 11:54 AM
RE: Fast TV - door TvWijk - 03-Jan-2026, 11:41 PM
RE: Fast TV - door Josligfiets - 04-Jan-2026, 12:14 AM
RE: Fast TV - door 365cycle - 18-Jan-2026, 02:10 PM
RE: Fast TV - door Hoekie - 19-Mar-2026, 11:35 AM
RE: Fast TV - door Hoekie - 13-May-2026, 11:38 PM
RE: Fast TV - door Hoekie - 17-May-2026, 09:46 PM
RE: Fast TV - door 365cycle - 02-Jun-2026, 09:09 PM
RE: Fast TV - door Veloquest - 18-May-2026, 11:11 PM
RE: Fast TV - door Hoekie - 01-Jun-2026, 12:10 AM
RE: Fast TV - door De tovenaar - 01-Jun-2026, 09:14 AM
RE: Fast TV - door Hoekie - 01-Jun-2026, 01:43 PM
RE: Fast TV - door 365cycle - 01-Jun-2026, 09:05 PM
RE: Fast TV - door Tijanus - 01-Jun-2026, 10:39 PM
RE: Fast TV - door Wim -de roetsende - 02-Jun-2026, 06:18 AM
RE: Fast TV - door 365cycle - 02-Jun-2026, 08:16 PM
RE: Fast TV - door Wim -de roetsende - 02-Jun-2026, 08:35 PM
RE: Fast TV - door Hoekie - 03-Jun-2026, 02:05 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Vandaag medeliggers ...datakneder — 09:47 PM
Milan 4.2
Meer plaatjes bij d...Arend-Jan — 08:02 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Ik zal de route ri...365cycle — 06:44 PM
Milan 4.2
Nu iets bedenken e...365cycle — 06:32 PM
wat ze zeggen
"Gaat het wel g...Roepers — 04:21 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Je hebt gelijk Jeroe...Tom Fekkes — 02:32 PM
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Ik zou iets breder k...Jeroen S — 02:15 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
denk toch echt met t...Jeroen S — 02:06 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Beste Wim, Wilhelmi...Tom Fekkes — 01:41 PM
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Ik heb een Gaucho. E...Lopopodium — 12:08 PM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voordat het weer in ...Gideonaut — 10:53 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van d...Willeke_IGKT — 10:18 AM
Milan 4.2
23 tands (100mm) ket...Arend-Jan — 10:13 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
:angel:Gideonaut — 09:47 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voor 2500 euro staat...Hardloper — 09:22 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van de ...ZoefZoef — 07:01 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Wim -de roetsende — 06:26 AM