|
Toet toet!!
|
Berichten: 2.347
Topics: 133
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8651
3871 x bedankt in 1792 berichten
(09-Apr-2026, 09:03 PM)Fietsbennie schreef: Maar ik heb wel een tik dat ik als ik onder een viaduct van autosnelweg of langere tunnel ga ik altijd mn bel dan aan mezelf moet laten horen....
Hebben er wel meer. Inclusief ondergetekende.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Toet toet!! - door Hoekie - 10-Apr-2026, 09:09 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Tekenfilm Phineas en Ferb
|
|
'And here's uh.. ...ZoefZoef — 11:28 PM |
|
Tekenfilm Phineas en Ferb
|
| Ha, dat is vrijwel z...365cycle — 10:50 PM |
|
Drive by wire...
|
| Idd, achter de linke...365cycle — 10:47 PM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
| Ik rijd sowieso zond...365cycle — 10:45 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ok, ben weer mooi wa...Arend-Jan — 10:08 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Dit is meer een wa...datakneder — 09:57 PM |
|
wat ze zeggen
|
| Op de vraag of hij e...Niels van der Wal — 09:54 PM |
|
M5 compact?
|
|
6 Ligfietsen al ve...ZoefZoef — 09:50 PM |
|
M5 compact?
|
| 6 Ligfietsen al verk...Hardloper — 09:39 PM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Na het zien van WNL ...Hardloper — 09:36 PM |
|
M5 compact?
|
|
De gele CMPCT staa...ZoefZoef — 09:35 PM |
|
wat ze zeggen
|
| Heel veel denken dat...Hardloper — 09:26 PM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
|
Op het kruispunt o...Hardloper — 09:23 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Het zijn er 2. Net...Gideonaut — 09:10 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Ik snap hier niks ...Wim -de roetsende — 08:44 PM |
|
Drive by wire...
|
| Ik snap hier niks va...PieterTrapt — 08:33 PM |
|
wat ze zeggen
|
| Vorig jaar toen ik t...arnovelo — 08:16 PM |
|