Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuw gezicht
#12
Met de auto was het in januari en februari geen probleem. Die wegen waren gewoon schoon. Alleen de parallel weg waar ik overheen moet was niet of el slecht geveegd. Dan is 19 km ineens 1 uur en 20 minuten in plaats van 30 -40 minuten zonder sneeuw  Sad
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , gideon


Berichten in dit topic
Nieuw gezicht - door arnovelo - 18-May-2026, 07:39 PM
RE: Nieuw gezicht - door Fietsbennie - 18-May-2026, 07:55 PM
RE: Nieuw gezicht - door Wim -de roetsende - 18-May-2026, 08:49 PM
RE: Nieuw gezicht - door Jeroen S - 18-May-2026, 09:20 PM
RE: Nieuw gezicht - door Hardloper - 19-May-2026, 09:58 AM
RE: Nieuw gezicht - door arnovelo - 19-May-2026, 04:37 PM
RE: Nieuw gezicht - door Wim -de roetsende - 19-May-2026, 08:41 PM
RE: Nieuw gezicht - door 365cycle - 20-May-2026, 03:52 PM
RE: Nieuw gezicht - door gideon - 20-May-2026, 05:33 PM
RE: Nieuw gezicht - door Niels van der Wal - 20-May-2026, 06:52 PM
RE: Nieuw gezicht - door Jeroen S - 19-May-2026, 09:09 PM
RE: Nieuw gezicht - door arnovelo - 20-May-2026, 07:43 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voordat het weer in ...Gideonaut — 10:53 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van d...Willeke_IGKT — 10:18 AM
Milan 4.2
23 tands (100mm) ket...Arend-Jan — 10:13 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
:angel:Gideonaut — 09:47 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Voor 2500 euro staat...Hardloper — 09:22 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Na het begin van de ...ZoefZoef — 07:01 AM
Podbike Frikar: wie grijpt zijn kans?
Wim -de roetsende — 06:26 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
 ........absurde r...Wim -de roetsende — 06:22 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik kende hem niet, o...Bob Hagendijk — 11:55 PM
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Ik heb het probleem ...rolrek — 11:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...omdat ik toch n...365cycle — 10:21 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik ben vandaag wel e...Jeroen S — 08:44 PM
Medeliggers onderweg
Afgelopen zondag kwa...Hardloper — 07:39 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Epoxy is natuurl...arnovelo — 06:12 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Als je toch op h...arnovelo — 06:04 PM
Medeliggers onderweg
Gisteren op de Ibisw...Hoekie — 03:33 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Route was prachtig t...Hoekie — 03:28 PM