Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ritjes van Atrike
#1
Vanmorgen reed ik van Zutphen naar Apeldoorn naar een klant. Vandaar naar kantoor in Deventer en vanmiddag weer terug naar Zutphen. Mooie rit van in totaal 53 km. Vanmorgen reed ik door een kleine, mistige wereld. Prachtig.

[Afbeelding: 20181115-093736.jpg]
Antwoord }
Bedankt door:
#2
(15-Nov-2018, 02:25 PM)Atrike schreef: Vanmorgen reed ik van Zutphen naar Apeldoorn naar een klant. Vandaar naar kantoor in Deventer en vanmiddag weer terug naar Zutphen. Mooie rit van in totaal 53 km. Vanmorgen reed ik door een kleine, mistige wereld. Prachtig.

Ben je over de Wilhelminabrug gekomen, of heb je de spoorbrug gepakt?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#3
(15-Nov-2018, 05:04 PM)Fietsbennie schreef: Ben je over de Wilhelminabrug gekomen, of heb je de spoorbrug gepakt?

Ik heb de spoorbrug gepakt.
Antwoord }
Bedankt door:
#4
(15-Nov-2018, 06:00 PM)Atrike schreef:
(15-Nov-2018, 05:04 PM)Fietsbennie schreef: Ben je over de Wilhelminabrug gekomen, of heb je de spoorbrug gepakt?

Ik heb de spoorbrug gepakt.

Die zit ook in mij woon-werk-route.



Woon je in Zutphen?


Rijd je mee met de volgende LOL-tocht?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#5
Ik woon inderdaad in Zutphen. De eerstkomende LOL tocht kan ik niet, maar waarschijnlijk schuif il wel een keer aan.
Antwoord }
Bedankt door:
#6
(15-Nov-2018, 02:25 PM)Atrike schreef: Vanmorgen reed ik door een kleine, mistige wereld. Prachtig.

Mooi is dat he zo'n kleine mistige wereld. Vanochtend zat het ook goed dicht, na 100 meter heb ik mijn bril maar afgezet. Ik vind dat wel wat hebben Smile
Antwoord }
Bedankt door:
#7
Van mist krijg je een natte buik, als je op een ligfiets zit...
Antwoord }
Bedankt door:
#8
Ik reed van uit de polder naar Amsterdam. Thuis zag ik de sterren en hoe dichter ik bij mijn werk kwam hoe mistiger het werd. Maar onder de 200 meter kwam het zicht niet.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
#9
Eergisteren een mooie tocht gemaakt vanuit mijn woonplaats Zutphen. Eerst langs de IJssel naar Doesburg en vandaar over de Veluwezoom via Eerbeek weer terug.

[Afbeelding: 2019-01-05.png]

[Afbeelding: 2019-01-05-hoogte.png]

Prachtig weer,  heerlijk gefietst. Nu viel het me weer op hoe meer je van de omgeving ziet vanuit een liggende positie dan wanneer je over je stuur gebogen naar het asfalt staart. Ligfietsen is uitstekend te combineren met een van mijn andere hobby's: vogels kijken.  Smile
Antwoord }
Bedankt door:
#10
Dat stukje bij Olburgen is altijd leuk, niet? Altijd ineens de wind weer fors tegen bij een van de slingers langs de IJssel...
Antwoord }
Bedankt door:
#11
Het prachtige dijkweggetje van Baak naar Doesburg is nog altijd een favoriet van veel LOL-deelnemers.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#12
(05-Jan-2019, 07:32 PM)Lopopodium schreef: Dat stukje bij Olburgen is altijd leuk, niet? Altijd ineens de wind weer fors tegen bij een van de slingers langs de IJssel...

Ja, of opeens fors mee.  Big Grin

(05-Jan-2019, 09:54 PM)Wim -de roetsende schreef: Het prachtige dijkweggetje van Baak naar Doesburg is nog altijd een favoriet van veel LOL-deelnemers.

Dat geloof ik graag. Ik ga dit stuk in ieder geval vaker fietsen.
Antwoord }
Bedankt door:
#13
Gisteren een mooi ritje gemaakt naar een natuurgebied hier in de buurt. Afgezien van een enkel buitje was het eigenlijk geen onaardig weer. Behalve met straffe wind tegen op een dijk. Driemaal raden waar dit is.  Huh

[Afbeelding: 20190505-163553.jpg]
Antwoord }
Bedankt door:
#14
Komt mij niet bekend voor. Welke regio, als hint?
Antwoord }
Bedankt door:
#15
Het oosten van het land.
Antwoord }
Bedankt door:
#16
Kasteel Batenburg?
Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
#17
(06-May-2019, 02:30 PM)Roepers schreef: Kasteel Batenburg?
Groet,

Marco

Nee, die is het niet. Je moet het meer naar het noorden en oosten zoeken.
Antwoord }
Bedankt door:
#18
Een van de 8 rondom Vorden?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
#19
(06-May-2019, 03:25 PM)Fietsbennie schreef: Een van de 8 rondom Vorden?

Nee, ook niet. Ik had niet gedacht dat dit zo moeilijk zou zijn.
Antwoord }
Bedankt door:
#20
Ik herken het niet eerlijk gezegd.
Antwoord }
Bedankt door:
#21
Kasteel Nijenbeek?
Antwoord }
Bedankt door:
#22
(06-May-2019, 06:16 PM)Roepers schreef: Kasteel Nijenbeek?

Dat is 'm!
Antwoord }
Bedankt door:
#23
Maar op jouw foto zie ik twee torens, lijkt het.
Antwoord }
Bedankt door:
#24
(07-May-2019, 12:11 PM)Lopopodium schreef: Maar op jouw foto zie ik twee torens, lijkt het.

Dat moet iets anders zijn, er staat echt maar 1 toren.
Antwoord }
Bedankt door:
#25
(07-May-2019, 04:00 PM)Atrike schreef:
(07-May-2019, 12:11 PM)Lopopodium schreef: Maar op jouw foto zie ik twee torens, lijkt het.

Dat moet iets anders zijn, er staat echt maar 1 toren.

Deze toren stond bij mijn oude huis 'bijna in de voortuin'   Smile 

Het is inderdaad maar 1 toren. Op de foto lijken het er een soort van 2  Big Grin
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#26
Donderdag zijn we vanaf huis naar de Oostvaardersplassen gefietst en gisteren weer terug. Zo'n 81 km enkele reis. Dit was de eerste rit met bepakking, ter voorbereiding en oefening voor komende zomervakantie. Achter mijn trike had ik een kort geleden aangeschafte Burley Nomad fietskar. Dit was dus de eerste ervaring met deze kar.

Ik ben zeer tevreden over dit karretje. Hij is licht, rijdt zeer soepel en je merkt eigenlijk niet dat ie achter de fiets hangt. Natuurlijk merk je wel dat je meer energie moet leveren voor een bepaalde snelheid (zeker heuvel op), maar hij zwabbert niet en trekt en duwt ook niet hinderlijk aan de fiets, in tegenstelling tot andere fietskarren die ik wel eens had. Hij ligt stabiel op de weg en er kan behoorlijk wat in. Het rekje voor bovenop zit niet standaard bij de kar, maar ik heb hem er bij besteld. Er kunnen met gemak twee kleine tenten op, zoals op de foto te zien is (een 2- en een 3-persoons tent).

[Afbeelding: 20190530-093421.jpg]
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
plannen zijn wat gew...GHOOGEN — 09:50 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook da...365cycle — 09:20 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Toevallige vondst op...Merijn — 09:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM