Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M5 City Racer te koop aangeboden
#1
Photo 
Na aanschaf van mijn Strada mei vorig jaar niet veel meer gebruikt.
Daarom, na lange overweging, te koop aangeboden. Nieuw 2475,- Zie ook m5-ligfietsen punt nl Vraagprijs 990,-
Inclusief tas+drager. Inclusief bijpassende beugel voor montage voor en achterlicht (staat niet op de foto's).

Rijklaar In goede tot zeer goede staat.
Zeer efficient door smalle (25/28 mm) hogedrukbanden.
Zithoogte 38 cm
Wielbasis 120 cm
Zithoek van 20 tot 26 graden instelbaar
Voorvork Monoblade
Voorwiel 20" (ETRTO 451)
Achterwiel 26" (ETRTO 559), geveerd (instelbaar)
Bagagerek+(aero)tas.
Ventiseat en carbon hoofdsteun.

Zie ook https://ligfiets.net/advertisement/18102...racer.html
en https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-...ousPage=lr
Antwoord }
Bedankt door:
#2
Prachtige fiets!!! In één van mijn absolute lievelingskleuren. Jammer dat ik zelf nu ook zoveel in mijn VM rij en aan het "ruimen" ben... Die zou je zo kwijt moeten zijn denk ik.
Antwoord }
Bedankt door:
#3
Schitterende fiets, maar waarom verkopen jullie toch allemaal je open ligger.

De meeste mannen van LOL kopen na verloop van tijd toch weer een Trike of een Tweewieler naast hun vm.

Ik heb zelfs 3 liggers naast mijn DF.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#4
In mijn geval hou ik nog twee open liggers over (Shockproof en trike) en die gaan zeker niet weg!!
Antwoord }
Bedankt door:
#5
(13-Apr-2019, 05:58 PM)Wim -de roetsende schreef: Schitterende fiets, maar waarom verkopen..

Ik gebruik de City Racer simpelweg te weinig voor wat die waard is.
Wel gaat ie alleen weg voor de ~vraagprijs.
Zo heb ik ook nog een stadsfiets met stoflaag, omdat die toch niet veel meer waard is.
Dan is het niet erg als ik er niet veel op fiets.
Antwoord }
Bedankt door:
#6
Als het in de zomer straks weer regelmatig boven de 30 graden is, dan ga je die open ligger misschien nog wel een keer missen.

Ik heb mijn Handbike ook te koop gezet, maar eigenlijk was ik wel blij de dat de aspirant koper er niet goed op paste.

Als ik de Bike verkoop heb ik wel wat geld, maar geld op de bank is lang niet zo leuk als die Handbike. Waarschijnlijk ga ik dan toch weer een andere fiets kopen van dat geld. Ik heb sowieso interesse in de Rapto Midracer van Erik.

De Handbike is echter wel een erg leuke aanvulling op mijn DF, Rowingbike en Taifun.
De Rapto zou dan weer een beetje in de plaats komen van de Taifun en dan moet ik die weer verkopen, maar dat wil ik niet. Dat is namelijk zo'n heerlijk gooi- en smijtfietsje.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#7
De Strada heb ik afgelopen zomer ook op de heetste dagen gebruikt. No sweat, figuurlijk, niet letterlijk Wink
Op snelheid ventileert ook een velomobiel ook prima. Open voetgaten, geen vizier, met de wind vol in het gezicht en borst gaat prima.

Waar ik wel aan denk is om een trike te nemen waar meerdere personen mee kunnen rijden. Oftewel makkelijk (mag beperkt) lengte verstelbaar.
Voor die vraag heb ik net een topicvraag gestart.
Antwoord }
Bedankt door:
#8
(14-Apr-2019, 10:06 AM)Hoekie schreef: Ik gebruik de City Racer simpelweg te weinig voor wat die waard is.
Wel gaat ie alleen weg voor de ~vraagprijs.

Maar nu heb je een fiets waarvan je 3/5 deel aan waarde hebt laten inboeten. Wat kan jou die resterende 2/5 nog schelen... Zeker gezien deze fiets bereden of onbereden die resterende waarde in de komende vijf jaar nog wel behoudt. Dan kan je deze altijd nog verkopen voor de door jou gewenste vraagprijs. Persoonlijk zie ik dit als geld verbranden en tegelijk een pad inslaan waarop je niet meer kan keren wanneer eenmaal verkocht.
Antwoord }
Bedankt door:
#9
Kijk, dat bedoel ik nou.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#10
(14-Apr-2019, 06:37 PM)Lopopodium schreef:
(14-Apr-2019, 10:06 AM)Hoekie schreef: Ik gebruik de City Racer simpelweg te weinig voor wat die waard is.
Wel gaat ie alleen weg voor de ~vraagprijs.

Maar nu heb je een fiets waarvan je 3/5 deel aan waarde hebt laten inboeten. Wat kan jou die resterende 2/5 nog schelen... Zeker gezien deze fiets bereden of onbereden die resterende waarde in de komende vijf jaar nog wel behoudt. Dan kan je deze altijd nog verkopen voor de door jou gewenste vraagprijs. Persoonlijk zie ik dit als geld verbranden en tegelijk een pad inslaan waarop je niet meer kan keren wanneer eenmaal verkocht.

Dat valt ook wel mee. In 2014, net even opgezocht, voor de helft van de nieuwprijs gekocht.
Maar je hebt ook weer gelijk. Dat is ook het lastige.
Antwoord }
Bedankt door:
#11
Mijn ervaring is dat een verkochte fiets gegarandeerd spijt oplevert, tenzij er een gelijkwaardig alternatief in de schuur staat. Of wanneer de schuur al uitpuilt.
Antwoord }
Bedankt door:
#12
En verkocht, voor dicht bij de vraagprijs, dus heb ik het toch gedaan.
En ja, het geld was al uitgegeven aan de Strada.
Al denk ik nog steeds aan een trike of verversen van mijn velomobiel.

Verkocht aan een leuk stel. Hij heeft een nieuwe M5 besteld en zij, die gewoon fietsen niet leuk vindt, heeft na samen ligfiets proefrijden, de smaak te pakken gekregen. En dus mijn City Racer aangeschaft. Mijn M5 City Racer heeft een mooie bestemming gekregen thumb thumb
Antwoord }
Bedankt door:
#13
Mooi! Ik vond hem stiekem veel te mooi en zag hem stiekem best wel zitten...
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM