Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen
#1
Hallo, net aangemeld zal ik me ook even voorstellen. Een aantal van jullie ken ik al, maar nog niet iedereen. Ik ben met ligfietsen begonnen in 2004. Een Sinner 50/50 ging na Cyclevision mee naar huis. Het jaar daarna kwam er, zonder ooit proefgereden te hebben, een Mango bij, nr. 54. Daar heb ik, ondanks de impulsaankoop, nooit spijt van gehad. Na een paar jaar heb ik de Sinner verruild voor een Nazca Fuego. In augustus 2011 ben ik eens in Middelburg gaan proefrijden op een roeifiets. Dat beviel goed en in oktober was er een tweedehands Thys 222 te koop, dus die verhuisde naar mijn garage. Ik vond het zo leuk dat ik na een half jaar deze weer verkocht heb om plaats te maken voor de carbon Thys 209. De Mango is in 2012 naar Duitsland vertrokken omdat ik een Quest XS gekocht had, ook weer besteld zonder proefrit, want er was simpelweg nog geen testexemplaar. En ook hiervan geen spijt gehad! Bij sommigen was deze fiets ook bekend als Stoffel vanwege de bestickering die ik erop aangebracht had. Maar ook Stoffel heeft sinds kort een nieuw baasje, want inmiddels staat er een DF. Die is voor mij nog net iets beter geschikt dan de Quest XS. De Nazca stond eigenlijk stil sinds de komst van de roeifiets en is daarom verhuisd naar Joyce. Omdat een automobilist het nodig vond om mij vorig jaar november van mijn roeifiets te rijden waardoor de fiets total loss was en ik ook wel enigszins stuk staat er nu (tijdelijk?) een Ice Adventure trike omdat dat de enige fiets was waar ik tijdens de revalidatie op kon en mocht rijden. En er is een mooie nieuwe 209 waar ik gelukkig inmiddels alweer 4 keer op gereden heb. Naast al dat fietsen maak ik ook nog wel eens foto's, dus af en toe kun je mijn naam terugvinden in de Ligfiets&.
Antwoord }
Bedankt door:
#2
Welkom Marloes!
Dat is al een aardige stukje fiets historie qua modellen!
Van een roeifiets naar een trike, dat lijkt me een hele overstap qua rijden.

Grt
Frank

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door:
#3
Hoi Marloes,

Wij kennen elkaar al een weer een hele tijd 'in het echt'. Leuk om je hier ook tegen te komen.

NB: Er is een RoeifietsBabbelhoekje ;-)
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#4
(25-Apr-2017, 03:53 PM)Frank schreef: Welkom Marloes!
Dat is al een aardige stukje fiets historie qua modellen!
Van een roeifiets naar een trike, dat lijkt me een hele overstap qua rijden.

Grt
Frank

Dank je Frank, ja er was en is aardig wat in onze garage te vinden, want ik vergat de Flevo rug-aan-rug tandem nog. Maar ja, daar is eigenlijk alleen de achterste (stoker) helft van mij  Smile . En een open trike is wel heel anders dan een DF of een roeifiets, maar het gaf een groot stuk vrijheid en zelfstandigheid terug en het is vooral beter dan helemaal niet fietsen, het wende snel.

(25-Apr-2017, 03:55 PM)Wim -de roetsende schreef: Hoi Marloes,

Wij kennen elkaar al een weer een hele tijd 'in het echt'. Leuk om je hier ook tegen te komen.

NB: Er is een RoeifietsBabbelhoekje ;-)

Ha Wim,

Ik zag dat jij hier was, daarom durfde ik me ook aan te melden  Big Grin 
Ik had al gezien dat er een roeifietshoekje is, maar eerst maar eens rustig een beetje de boel verkennen hier. In elk geval is er meer activiteit dan op het andere forum.
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende
#5
Welkom, Marloes. Je foto's heb ik al meermaals bewonderd in Ligfiets& en op Googleplus.
Antwoord }
Bedankt door:
#6
Hoera, vrouwelijke versterking ;-)
Antwoord }
Bedankt door:
#7
Hoi Marloes,

Wij kennen elkaar van Strava. Leuk om je ook hier tegen te komen.

Johan
Antwoord }
Bedankt door:
#8
(25-Apr-2017, 04:04 PM)Marloes schreef: Dank je Frank, ja er was en is aardig wat in onze garage te vinden, want ik vergat de Flevo rug-aan-rug tandem nog. Maar ja, daar is eigenlijk alleen de achterste (stoker) helft van mij  Smile . En een open trike is wel heel anders dan een DF of een roeifiets, maar het gaf een groot stuk vrijheid en zelfstandigheid terug en het is vooral beter dan helemaal niet fietsen, het wende snel.


Ik weet wat je bedoelt. Voor mij was de trike ook een weg terug naar het fietsen aangezien de "conventionele" fiets geen optie meer is om medische redenen.

Heerlijk om terug te kunnen fietsen.

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door:
#9
Hey Marloes,

Welkom hier
Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM
VM45
Mijn zoontje (7) leg...blokdoorn — 11:03 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, tegelijkertijd z...blokdoorn — 11:01 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, soms moet je wa...Tom Fekkes — 10:53 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, onderwijs maakt...Wim -de roetsende — 10:44 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik vond gym altijd v...Lopopodium — 10:24 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Gymles, de enige les...Willeke_IGKT — 10:20 PM