|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 2.814
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4349 x bedankt in 2391 berichten
(09-Aug-2024, 09:23 PM)Gideonaut schreef: Gefeliciteerd! is die grote reclame drukwerk een bewuste keuze? of ben je nu een Bulk ambassadeur?
Zou het eerste zijn wat er bij mij af zou gaan. Reclame rijden is leuk, maar daar mogen ze dan wel voor betalen
Zou wellicht wel kunnen bijdragen aan de verkoopsuccessen van de Bulk-modellen. Zou velomobiel en icb wellicht ook moeten overwegen.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Aug-2024, 09:47 AM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 45 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
|
| Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM |
|
Milan 4.2
|
| Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM |
|
Drive by wire...
|
|
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM |
|
Drive by wire...
|
| We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM |
|
Drive by wire...
|
| Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
|
| Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM |
|
Drive by wire...
|
| Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM |
|
Milan 4.2
|
| Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ja, dat er een tunne...Arend-Jan — 09:49 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Bekeken vanuit en ve...365cycle — 09:24 AM |
|
Milan 4.2
|
| Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM |
|
Drive by wire...
|
| Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM |
|