Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
Frank,

Gefeliciteerd met jouw zeer belangrijke blijde dag. Zo ik lees een win/win/win gebeurtenis.

Piet.
Antwoord }
Bedankt door:
Bedankt Piet! Inderdaad een triple win situatie.

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door:
Gefeliciteerd Frank.

Ik ben blij dat het vandaag minder regende dan voorspeld en ik toch lekker ben gaan fietsen!
Antwoord }
Bedankt door:
Ik ben ook blij dat ik vandaag veel gefietst heb. In totaal 80 km en alleen functioneel, voor preekbeurten. Ik heb wel lang door de motregen gefietst en voel mij nu wel een beetje rozig. Alles op een open ligfiets uiteraard
Antwoord }
Bedankt door:
(10-Feb-2019, 10:50 PM)Roepers schreef: Alles op een open ligfiets uiteraard.

Met een Streamer  Smile

(10-Feb-2019, 10:50 PM)Roepers schreef: Alles op een open ligfiets uiteraard.

Met een Streamer  Smile
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
Eh, nee de fiets met streamer heb ik thuisgelaten. De reden was dat ik in het donker vertrok vanochtend en dan heb ik voorkeur voor de fiets met naafdynamo en Inoled. Vanavond reed ik heen en terug door het donker en toen had ik weer voorkeur voor de naafdynamo boven de Streamer. De Record met Streamer heeft een Nordlicht banddynamo en achterlicht op batterijen. De Demon heeft ook het achterlicht op de naafdynamo aangesloten (via de Inoled) en dat vind ik ook prettiger.
Antwoord }
Bedankt door:
Niet meer met licht aan hoef te fietsen van en naar het werk.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
(13-Feb-2019, 10:14 AM)Fietsbennie schreef: Niet meer met licht aan hoef te fietsen van en naar het werk.

Ja lekker is dat he! Naar het werk lukt me nog niet zonder licht maar terug al wel (bijna helemaal) Smile
Antwoord }
Bedankt door:
(13-Feb-2019, 10:14 AM)Fietsbennie schreef: Niet meer met licht aan hoef te fietsen van en naar het werk.

Tja, ik moet straks weer steeds vroeger m'n bed uit om richting het ochtendgloren te rijden... Sad

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door:
ik de vogeltjes hoor fluiten bij het eerste ochtendchloor.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
vanmorgen de ooievaars alweer actief waren. Het wachten is nu op troepen overtrekkende kraanvogels.
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag super blij, maar ook een beetje verdrietig.
Zulk mooi weer hier in Drenthe, en mijn ligfiets M5 zit in de prevo.
Kan niet even lekker oefenen met op en af stappen, omdat de wielen en stuur die echt nodig zijn om toch veilig te kunnen fietsen er af zijn.
Wie had dat verwacht, winter project , en het hele weekend 14 t/m 16 graden .
zucht, nu maar gauw verder met renoveren, mijn tuin moet ook nog aan kant, in huis nog werk te doen,  Angry Cry Cry
Van avond maar een extra BB tje ( Berenburg) 
Geert
Flevobike  Kangeroo 50/50 Giant Hybrid + Twist Go Dames Fiets.
Antwoord }
Bedankt door:
Blij dat ik zonder problemen mijn eerst tocht van het jaar prima heb doorstaan. Doel was om gemiddeld 25 km/uur te fietsen, èn om minimaal 100 kilometer te fietsen. Met vlag en wimpel geslaagd (25,7 gemiddeld in een tocht van 110 kilometer). Een grotere uitdaging wordt om het morgen nog eens te herhalen, met maar een enkel nachtje herstel ertussen...
Antwoord }
Bedankt door:
(16-Feb-2019, 06:39 PM)Lopopodium schreef: Een grotere uitdaging wordt om het morgen nog eens te herhalen, met maar een enkel nachtje herstel ertussen...

Óók gehaald! 102 kilometer in 4 uur en een enkele minuut.
Antwoord }
Bedankt door:
Dat het alweer zo'n heerlijke dag was om te fietsen.
Antwoord }
Bedankt door:
... er inderdaad kraanvogels over kwamen. Prachtig geluid.
Antwoord }
Bedankt door:
...ik de ochtendkrant van de mat pak en op de voorpagna een foto met een ligfiets zie staan. Denk een M5 mid- of highracer.
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
Welke krant?
Antwoord }
Bedankt door:
NRC Next
https://www.nrc.nl/next/2019/02/20/#101
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
Dank je, Johan. Mooi dat een ligfiets zo prominent in beeld komt. Herkent iemand zichzelf in deze ligfietser? De foto doet mij denken aan deze foto die ikzelf van mijzelf gemaakt heb. Het zal toch niet de fotograaf zelf zijn?

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
Wat is het verschil tussen NRC en NRC next? Ik heb hier op mijn werk wel een NRC liggen, maar daar staat deze foto niet op.
Antwoord }
Bedankt door:
(20-Feb-2019, 01:23 PM)Johan. schreef: NRC Next
https://www.nrc.nl/next/2019/02/20/#101

Aan de foto te zien is de ligfiets een M5 M-Racer. Een bijzonder mooie en snelle ligger.

Piet.
Antwoord }
Bedankt door:
(20-Feb-2019, 03:25 PM)PietV* schreef:
(20-Feb-2019, 01:23 PM)Johan. schreef: NRC Next
https://www.nrc.nl/next/2019/02/20/#101

Aan de foto te zien is de ligfiets een M5 M-Racer. Een bijzonder mooie en snelle ligger.

Piet.

Ik ben het met Piet eens.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
(20-Feb-2019, 03:17 PM)Lopopodium schreef: Wat is het verschil tussen NRC en NRC next? Ik heb hier op mijn werk wel een NRC liggen, maar daar staat deze foto niet op.

Dat kan kloppen. De gewone NRC en de Next delen veel, maar lang niet alles. De Next is een ochtendkrant, de gewone NRC een avondblad.
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
Ah. Dan zal ik morgenochtend nog eens kijken naar de versie van vandaag.
Antwoord }
Bedankt door:
(20-Feb-2019, 09:14 PM)Lopopodium schreef: Ah. Dan zal ik morgenochtend nog eens kijken naar de versie van vandaag.

Inderdaad - in de "gewone" NRC van 20-2 staat de foto ook (ook al had ik hem pas vanochtend gezien...). Smile
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: Jan van Ochten, 24 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook da...365cycle — 09:20 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Toevallige vondst op...Merijn — 09:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM