|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 914
Topics: 49
Lid sinds: Sep 2021
Bedankt: 1231
2689 x bedankt in 865 berichten
(21-Feb-2026, 03:42 PM)Jeroen S schreef: ...
Mijn Milan MK2 heeft achterin een paar gaten, omdat het wiel er door de stroomlijn naar onderen uitmoet.
...
De vorige eigenaar heeft bij mijn MK3 voor die gaten van dun lexan, aan elkaar gepopnageld, een soort klemmende, erin schuivende afdekkingen gemaakt. Erg handig, gaat er zo in en uit wanneer nodig.
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door TimSch - 21-Feb-2026, 06:06 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 51 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
|
| Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM |
|
Milan 4.2
|
| Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM |
|
Drive by wire...
|
|
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM |
|
Drive by wire...
|
| We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM |
|
Drive by wire...
|
| Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
|
| Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM |
|
Drive by wire...
|
| Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM |
|
Milan 4.2
|
| Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ja, dat er een tunne...Arend-Jan — 09:49 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Bekeken vanuit en ve...365cycle — 09:24 AM |
|
Milan 4.2
|
| Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM |
|
Drive by wire...
|
| Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM |
|