|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 7.429
Topics: 181
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3492
10877 x bedankt in 5178 berichten
(18-Feb-2026, 04:24 AM)ZoefZoef schreef: Zo'n geval dus, die ik over de rem van de Quest XS kan schuiven zodat ik deze kan blokkeren als ik deze langdurig ergens moet parkeren of als ie een keerje buiten zal moeten overnachten.
Dankjewel ZoefZoef. De Gamma in Zutphen had 'm ook in zo'n bak liggen. Nu kan ik ook de vm op slot zetten.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
|
Gebruikers die dit topic lezen: 40 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
|
| Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM |
|
Milan 4.2
|
| Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM |
|
Drive by wire...
|
|
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM |
|
Drive by wire...
|
| We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM |
|
Drive by wire...
|
| Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
|
| Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM |
|
Drive by wire...
|
| Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM |
|
Milan 4.2
|
| Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ja, dat er een tunne...Arend-Jan — 09:49 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Bekeken vanuit en ve...365cycle — 09:24 AM |
|
Milan 4.2
|
| Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM |
|
Drive by wire...
|
| Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM |
|