|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 226
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2023
Bedankt: 3
604 x bedankt in 225 berichten
Gisteren een weldoend ritje met de Fujin gemaakt, de eerste langere ligfietstocht in vrije tijd sinds de OBT. Toch 90 km met een gemiddelde van net boven de 30, dat viel me best mee. Wel merkbaar dat bij dat mooie weer veel mensen buiten komen die dat niet meer gewend zijn ("vergeten" dat er nog ander verkeer is, het te druk hebben om te horen dat er iemand belt gezien de commentaar dat ik moet bellen na "ping ping ping" met mijn bel - oplettende fietsers horen die ruim op tijd als 't nodig is). Rijden met t-shirt en korte broek was heerlijk 
Thuiskomst was in mineur (vriendin naar spoed moeten brengen en ze ligt nu ook nog in het ziekenhuis), dus op het eind van de dag was ik jammer genoeg niet meer zo blij...
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door qv-tester - 26-Feb-2026, 11:48 AM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 41 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
|
| Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM |
|
Milan 4.2
|
| Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM |
|
Drive by wire...
|
|
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM |
|
Drive by wire...
|
| We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM |
|
Drive by wire...
|
| Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
|
| Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM |
|
Drive by wire...
|
| Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM |
|
Milan 4.2
|
| Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ja, dat er een tunne...Arend-Jan — 09:49 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Bekeken vanuit en ve...365cycle — 09:24 AM |
|
Milan 4.2
|
| Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM |
|
Drive by wire...
|
| Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM |
|