|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 843
Topics: 30
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 1220
896 x bedankt in 448 berichten
08-Mar-2026, 01:40 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-Mar-2026, 01:41 PM door gideon.)
Sinds een paar dagen hoorde ik een iritante piep ergens bij de crank van mijn DF. Cranks eraf, as eruit, lagers los en weer vastgedraaid. Piep was er nog……. Maar ik reed ook net een paar dagen met andere fietsschoenen, dus schoenen gewisseld, en de piep is weg
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door gideon - 08-Mar-2026, 01:40 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 40 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
|
| Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM |
|
Milan 4.2
|
| Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM |
|
Drive by wire...
|
|
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM |
|
Drive by wire...
|
| We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM |
|
Drive by wire...
|
| Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
|
| Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM |
|
Drive by wire...
|
| Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM |
|
Milan 4.2
|
| Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ja, dat er een tunne...Arend-Jan — 09:49 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Bekeken vanuit en ve...365cycle — 09:24 AM |
|
Milan 4.2
|
| Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM |
|
Drive by wire...
|
| Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM |
|