|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 466
Topics: 25
Lid sinds: Mar 2024
Bedankt: 2079
1185 x bedankt in 460 berichten
13-Mar-2026, 01:32 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-Mar-2026, 01:33 PM door Boyd Maduro.)
... Omdat ik me de afgelopen paar dagen niet echt fit voel. Last van mijn keel, holtes vol, hoofdpijn, slecht slapen want veel hoesten. Waarom dan blij? Het begint langzaam de goede kant op te gaan. (Positieve mindset  )
Hopelijk zondag een stuk beter
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Boyd Maduro - 13-Mar-2026, 01:32 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 54 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
|
| Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM |
|
Milan 4.2
|
| Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM |
|
Drive by wire...
|
|
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM |
|
Drive by wire...
|
| We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM |
|
Drive by wire...
|
| Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
|
| Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM |
|
Drive by wire...
|
| Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM |
|
Milan 4.2
|
| Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ja, dat er een tunne...Arend-Jan — 09:49 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Bekeken vanuit en ve...365cycle — 09:24 AM |
|
Milan 4.2
|
| Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM |
|
Drive by wire...
|
| Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM |
|