07-Apr-2026, 05:27 PM
Dat het een lekkere zonnige dag was, om even lekker uit te waaien. En dat ook op een mooi stuk asfalt zonder andere verkeer om me heen. Dus ik heb hele stukken tussen de 37-40km/u gereden.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.

