|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 795
Topics: 19
Lid sinds: Jan 2023
Bedankt: 837
1674 x bedankt in 752 berichten
(04-May-2026, 12:44 PM)Wim -de roetsende schreef: (04-May-2026, 12:00 PM)LigfietsWilsum schreef: (04-May-2026, 11:31 AM)datakneder schreef: ... mijn eerste probeersel voor een broek voor de WAW effect blijkt te hebben.
... ik moet echt veel eerder stoppen met trappen om uit te rollen tot thuis dan eerder....
Door een broek??
Vertel!Vertel!
Pants of Hosen of dus een Broek 
Ach so!
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door LigfietsWilsum - 04-May-2026, 12:58 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 39 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
|
| Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM |
|
Milan 4.2
|
| Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM |
|
Drive by wire...
|
|
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM |
|
Drive by wire...
|
| We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM |
|
Drive by wire...
|
| Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
|
| Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM |
|
Drive by wire...
|
| Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM |
|
Milan 4.2
|
| Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ja, dat er een tunne...Arend-Jan — 09:49 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Bekeken vanuit en ve...365cycle — 09:24 AM |
|
Milan 4.2
|
| Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM |
|
Drive by wire...
|
| Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM |
|