|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 2.523
Topics: 14
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 1298
4991 x bedankt in 2364 berichten
Heb de Kingcycle wat verbouwd. Er zit een Optima vorkje in met erg weinig ruimte voor een wat dikkere band en dan zitten ook precies de pootjes die achter de vork haken van de Magura's in de weg. Dus max 28mm, 32 leek te passen maar liep toch wat aan. Maar ik had nog een m5 451 vorkje liggen, die ook ongeveer lang genoeg was. Die heb ik er nu ingebouwd, met een voorwieltje met een 37-451 Michelin Pilot SX. Dat werkt wel. Het onderste balhoofdlager is nu ongeveer 5 cm hoger, de bracket ruim 6 cm. Volgens de I Phone is de stuurhoek maar 2graad veranderd, van 71 naar 69. Ben er even mee voor een boodschap geweest. Ik ben er zo wel blij mee, de bracket wat hoger, minder druk op de kont. Ik hoop dat hiermee ook de recumbutt wat verdwijnt. Hij stuurt nog steeds tamelijk normaal, zonder veel flop. Op het korte ritje had ik in ieder geval geen last van m'n kont en had ik het idee dat ie iets harder ging.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Jeroen S - 09-May-2026, 10:04 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 43 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Medeliggers onderweg
|
| Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
|
| Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM |
|
Milan 4.2
|
| Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM |
|
Drive by wire...
|
|
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM |
|
Drive by wire...
|
| We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM |
|
Drive by wire...
|
| Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM |
|
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
|
| Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM |
|
Drive by wire...
|
| Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM |
|
Milan 4.2
|
| Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM |
|
Milan 4.2
|
| Ja, dat er een tunne...Arend-Jan — 09:49 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Bekeken vanuit en ve...365cycle — 09:24 AM |
|
Milan 4.2
|
| Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM |
|
Drive by wire...
|
| Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM |
|