Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Drymer stopt 1 februari met productie velomobielen
#12
(02-Jan-2022, 08:53 PM)Wim -de roetsende schreef: Bij ACE in Winterswijk verkopen ze heel veel E-Trikes. Vooral aan Duitsers.



In Nederland wordt ik vaak geconfronteerd met weerstand tegen elektrische ondersteuning. We dienen ons te verplaatsen  in het zweet onzes aanschijns, en elektrische ondersteuning past kennelijk niet binnen dat plaatje. Op Facebook fora moet ik vaak verantwoording afleggen voor mijn keuze. En dat terwijl een automobilist nooit gevraagd wordt om uit te leggen waarom hij 125 pk denkt nodig te hebben om van A naar B te reizen. 



Misschien dat Duitsers wat minder streng zijn in de leer? Big Grin


(03-Jan-2022, 02:35 AM)365cycle schreef: Verder: Ik houd m'n hart vast voor ons ligfietsers. Derk Thys die wat anders gaat doen, Drymer/Sinner dat stopt, Bram Moens zit in dezelfde leeftijd - laten we hopen dat er nog wat dertigers rondhobbelen die er voor willen gaan.





De velomobielmarkt zit denk ik wel snor. Die wekt zelfs de indruk nog wel wat extra productiecapaciteit te kunnen gebruiken. Ook met de trikemarkt komt het wel goed,  zodra ze de elektrische ondersteuning omarmen en de senioren weten aan te boren. Maar voor de tweewielers zie ik niet veel toekomst. Elektrische ondersteuning helpt daar niet omdat tweewielers niet aansprekend zijn voor senioren. De leercurve is te hoog, het evenwicht is een probleem, en het gevoel van onveiligheid is te groot. Hier is de e-bike wel een moordende concurrent.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
RE: Dry,er stopt 1 februari met productie velomobielen - door Bart Verbeek - 03-Jan-2022, 06:33 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en tan...
Hallo,  Ik heb de...Mauricem — 08:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op welke plekken wil...ZoefZoef — 08:51 PM
Spezi 2024
Eerste dag a...Hardloper — 08:35 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Heb een schattin...Hardloper — 08:27 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
De meeste mensen w...365cycle — 08:19 PM
Spezi 2024
Eerste dag al veel...Raymond — 07:48 PM
montage standaard
Ik ben afgelopen vri...LigZeeuw — 07:45 PM
Spezi 2024
die kabel steekt wel...Gideonaut — 06:21 PM
Spezi 2024
Eerste dag al veel...Hoekie — 05:58 PM
montage standaard
Goedkope snelspanner...melle z — 05:00 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... de gierzwaluwe...datakneder — 03:59 PM
montage standaard
Bedankt voor de tip,...blokdoorn — 03:57 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... de gierzwaluwen ...Atrike — 03:21 PM
montage standaard
Het werkt top! Je ...Duncan — 02:57 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Dat is echt goedko...Wim -de roetsende — 01:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Heb een schattin...365cycle — 12:35 PM
Medeliggers onderweg
Ik zag G. vandaag we...365cycle — 12:33 PM