Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De post-apocalyptische Ligfiets wereld
#17
Een dik jaartje terug heb ik een vrouwelijke racefietser die ik weleens tegenkom wat beter leren kennen; ik stopte omdat ze met pech leek te staan. De fiets was in orde, ze huilde alleen letterlijk van de pijn. Zitten ging nog wel, fietsen niet meer. Gezien ik altijd een nylon koordje in m'n tas (van Pandora) heb, was het een kleine moeite om haar even ~10 km naar huis te slepen; ze woonde destijds letterlijk 50m van waar ik nu woon vandaan, toen was het al dezelfde wijk. Inmiddels is ze over op een M5 en zijn alle klachten behalve spierpijn verleden tijd (ik had al eens eerder iets over haar getypt). Ze leest hier ook weleens mee, dus als je dit ook leest; Je hoort toch al bij die rare ligfietsers, meld je nou gewoon eens ff aan joh  Big Grin

Maar als ik dit dan lees...
Kampeerwijzer schreef:Er zijn wielrensters die al hun haarzakjes hebben laten weglaseren van hun vulva om dit probleem te tackelen.
Kampeerwijzer schreef:Haar gynaecoloog vroeg haar zelfs of ze vroeger man was geweest!
Kampeerwijzer schreef:Wielrensters gebruiken vanwege toegenomen zwellingen vaak een coolpack na de wedstrijd. Voor vakantiefietsters is dit wat lastiger organiseren. Je kan eventueel een zak diepvriesdoperwten kopen bij een supermarkt om te koelen (en elke avond doperwtjes eten). Verder is het voor de lymfedrainage goed om na het fietsen de benen omhoog te leggen.
Sick
...je moet wel héél graag bij de kudde willen horen als je dat er voorover hebt. Ik leg m'n benen liever omhoog tijdens het fietsen  Tongue
Antwoord }


Berichten in dit topic
De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Mercator - 21-Apr-2022, 09:47 AM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door gideon - 21-Apr-2022, 10:08 AM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Victor - 21-Apr-2022, 01:59 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door ThijsR - 21-Apr-2022, 03:48 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door gideon - 21-Apr-2022, 04:06 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door 365cycle - 22-Apr-2022, 10:47 AM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Hoekie - 24-Apr-2022, 12:09 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
ik ben er net achter...Veloquest — 09:57 PM
Quest xs nr 13
De Milan is, voor zo...Merijn — 09:31 PM
Quest xs nr 13
Het Duitse forum maa...Gideonaut — 08:46 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Niet blij dat ik voo...TimSch — 08:35 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Toen kwam er een n...Wim -de roetsende — 08:31 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vroeger toen ik klei...Willeke_IGKT — 08:28 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ja we moeten stoppen...PieterTrapt — 08:25 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik was vandaag niet ...Willeke_IGKT — 08:25 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik had vroeger toen ...Gideonaut — 08:23 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
@Hardloper en @Piete...Tom Fekkes — 08:15 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
En ik ben het eens m...PieterTrapt — 07:56 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Antix 22 ken ik niet...Hardloper — 07:44 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Helemaal mee eens. E...Tom Fekkes — 07:12 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Oh niet Lilo?Kijk! K...PieterTrapt — 07:00 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Wat voor bootloade...Hardloper — 06:42 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Sorry :) Ber...PieterTrapt — 04:17 PM
Quest xs nr 13
Al is het nog stee...365cycle — 02:42 PM