Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De post-apocalyptische Ligfiets wereld
#25
(22-Apr-2022, 12:24 PM)365cycle schreef:
(22-Apr-2022, 12:07 PM)Bacchus schreef: Dat blijf ik ook wel opvallend vinden: zelfs enkel het weghalen van achterhaalde informatie verbetert de uitstraling al, want geen desinformatie. Maar ook een overstap naar een modern gehost CMS zou het onderhoudswerk een stuk lichter maken omdat je enkel nog op de inhoud hoeft te richten.
Ik heb m'n websites altijd zelf gerealiseerd. Ben voor de laatste die ik nodig had juist terug gegaan naar HTML met een vleugje PHP, en wel om de volgende redenen:
- De wijzigingen die ik moet doen zitten zijn beperkt en zitten altijd op dezelfde plek;
- ik voel door het "statische" van HTML weinig druk om regelmatig nieuwe artikelen te plaatsen;
- Last but not least: In tegenstelling tot bijvoorbeeld een WordPress is er weinig kans dat een hacker grip krijgt op het geheel;
- Toch niet helemaal last, want: door bovenstaande zijn de enige noodzakelijke updates een periodieke nieuwe versie van PHP (webhost zorgt voor Apache etc.).

Mochten er overigens ligfietsmerken zijn die behoefte hebben aan een simpele, moderne, strakke met liefde gebouwde website, dan hoor ik dat graag.

(22-Apr-2022, 11:40 AM)Mercator schreef: Aan de andere kant zijn er misschien weinig beginners, dat weet ik niet. Als voorbeeld wil ik dit topic geven: https://gathering.tweakers.net/forum/lis...es/1875353

Thijs R:
Ik ken o.a. ThijsR en Bacchus van het ligfietstopic op Tweakers, niet van hier  Wink

Ik zit al sinds 2002 op tweakers. Heb alleen mijn oude account verwijderd ivm privacy. Had ook al eens gezocht op tweakers maar kon het topic op een of andere manier niet vinden.

Ik ben grafisch ontwerper dus als er merken zijn die een met liefde ontworpen logo of website willen dan hoor ik het graag :-)
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Hoekie


Berichten in dit topic
De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Mercator - 21-Apr-2022, 09:47 AM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door gideon - 21-Apr-2022, 10:08 AM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Victor - 21-Apr-2022, 01:59 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door ThijsR - 21-Apr-2022, 03:48 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door gideon - 21-Apr-2022, 04:06 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Mercator - 22-Apr-2022, 03:24 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Hoekie - 24-Apr-2022, 12:09 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Dat is wel een behoo...365cycle — 01:27 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ken je ook al de...Hardloper — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Sterkte Martinus, da...Jeroen S — 02:02 PM
aandrijving versitaille
Bij sommige velomobi...Jeroen S — 01:59 PM
Een velomobiel is sneller dan een auto
Even heerlijk prek...Wim -de roetsende — 01:20 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ken je ook al deze...Wim -de roetsende — 01:19 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ken je ook al deze s...Hardloper — 11:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Goedemorgen Wim, da...martinus — 12:49 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ja,een handbike st...Wim -de roetsende — 07:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ja,een handbike staa...martinus — 12:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
..mijn nieuwe Snoek-...Hoekie — 11:30 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik heb achter nog ...365cycle — 09:35 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hoi Fietsbennie,da...Wim -de roetsende — 06:24 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Desondanks word ik...Wim -de roetsende — 06:14 AM
Medeliggers onderweg
Net ten oosten van G...Thijs OO — 12:03 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik heb vandaag mijn ...Willeke_IGKT — 10:12 PM
aandrijving versitaille
is het niet mogelijk...Gideonaut — 10:10 PM