Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De post-apocalyptische Ligfiets wereld
#33
Dit is wat ik de laatste keren bij de Cycle Vision gebeurens heb gemist, een uitprobeer baantje.
Ik heb van de organisatie gehoord dat de ligfiets producenten het evenement niet belangrijk/te klein vinden voor het brengen van fietsen en het plaatsen van een stand.
Maar de afwezigheid van verkopers werkt het krimpen van de bezoeker aantallen in de hand en dat is een neergaande spiraal.

Ik had me aangemeld voor de ligfiets stand van de wandel en fiets beurs, helaas was het dit jaar ivm Covid geen haalbare zaak maar ik hoop dat we volgend jaar wel duidelijk aanwezig kunnen zijn, erg zichtbaar en misschien een paar mensen overhalen om het eens echt te proberen.

Voor mij was het een artikel in een blad over bijzondere fietsen (in het Engels, nu niet meer bestaand) dat het duwtje gaf om eens op CV te gaan kijken en een trike uit te proberen. En dat gaf het duwtje om er eens een dag een te huren/uit te proberen van een verkoper. En dat resulteerde in een overtuigje ligfietser, nu in bezit van mijn 3de, 4de, 5de, en 6de ligfietsen, waarvan er twee een nieuw huis mogen (maar niet moeten) vinden.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , 365cycle


Berichten in dit topic
De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Mercator - 21-Apr-2022, 09:47 AM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door gideon - 21-Apr-2022, 10:08 AM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Victor - 21-Apr-2022, 01:59 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door ThijsR - 21-Apr-2022, 03:48 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door gideon - 21-Apr-2022, 04:06 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Hoekie - 24-Apr-2022, 12:09 PM
RE: De post-apocalyptische Ligfiets wereld - door Willeke_IGKT - 24-Apr-2022, 12:28 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
montage standaard
ik heb houten balken...Veloquest — 01:19 AM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag tussen Goe...LigZeeuw — 10:10 PM
montage standaard
Ik heb twee touwtjes...Merijn — 09:55 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Wat een wachtlijst v...Hardloper — 09:28 PM
montage standaard
Ik zet mijn fiets va...Martin van Mourik — 09:25 PM
Tochten, wat voor afstanden en waarom n...
Ik maak toch wel ger...Atrike — 08:59 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... het best lekke...Wim -de roetsende — 08:52 PM
Een nieuwe Velonout
Welkom! In het mid...LowJob — 08:44 PM
Tochten, wat voor afstanden en waarom n...
Ik probeer bij echt ...Jeroen S — 08:41 PM
Tochten, wat voor afstanden en waarom n...
Ik heb 100km terug n...Gideonaut — 06:58 PM
Tochten, wat voor afstanden en waarom n...
Ik heb gister een mo...Veloquest — 06:56 PM
Een nieuwe Velonout
Ja, klopt. Een bek...365cycle — 06:53 PM
Tochten, wat voor afstanden en waarom n...
Ik vind dit topic zi...365cycle — 06:50 PM
montage standaard
Houten balk via de b...martinus — 05:56 PM
Een nieuwe Velonout
Welkom! In het midde...JanBurp — 03:28 PM
montage standaard
Ik heb ook zo'n take...Josligfiets — 03:17 PM
Tochten, wat voor afstanden en waarom n...
Al eens eerder gemel...Josligfiets — 03:15 PM