Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fraaie jonge Carbon Quest (882!) op Marktplaats
#14
Ik heb een paar maanden terug een gebruikte snoek overwogen. Stond helaas net iets te ver weg, namelijk in Engeland. 6500 GBP slechts.Het was de enige die ik ooit gebruikt aangeboden heb zien worden. Iemand heeft daar een leuk koopje aan gehad.

Ik bedoelde nieuwe quests. Dr worden er nog maar een handjevol van verkocht, terwijl het nog steeds een prima velomobiel is, lijkt me. Oubollig zou ik m ook niet willen noemen, terwijl het toch al een klassieker is.

Quest III zou ik ook anders noemen. Compleet ander ontwerp dat niet lijkt op zn voorgangers. Het vooraanzicht deed mij denken de Ninja Turtles.. maar gezien het kruis achter zou het ook de jezusvelomobiel kunnen worden Smile

Zouden er echt mensen geen quest meer bestellen omdat er een nieuw model quest zou komen?

Blijf de quest mooi vinden qua lijnenspel. Oogt nog steeds modern.

(21-Jan-2023, 01:12 AM)Lopopodium schreef:
(21-Jan-2023, 12:29 AM)365cycle schreef: Daarnaast verkloot velomobiel.nl ook al ruim 2 jaar hun eigen markt door te blijven vertellen dat de Quest III er écht aankomt.

Ik ken het verdere verhaal hiervan niet. Maar het doet me wel gelijk denken aan de Chamsin van Challenge.

Al in 2016, toen ik me aan het oriënteren was op een nieuwe ligfiets, zong de naam Chamsin al rond. Maar echt veel informatie kon ik er niet over vinden, niet op de website en ook niet in de winkel in Nijmegen waar ik toen op bezoek ging. Dit is feitelijk de enige informatie: http://challengebikes.com/chamsin.php.

Nu, ruim zes jaar later, wordt de Chamsin nog steeds niet echt genoemd op de website van Challenge. Het lijkt wel of ze 'm niet willen verkopen. Mij hadden ze in 2016 al weggejaagd, ik was toen maar op de Nazca-trein gestapt, die niet zo vaag deden over welke modellen ze maken. Ik zie nu dat de eigen prijslijst van Challenge op hun website van 2011 is (http://challengebikes.com/pdfs/bap/prijz...ebikes.pdf). En daar staat de Chamsin niet op vermeld.

Ik weet eigenlijk niet of de Chamsin wel echt bestaat, dat het meer is dan alleen een demonstratiemodel.

De chamsin staar al heel lang op mn wishlist. Ik heb er de afgelopen jaren welgeteld 1 aangeboden zien worden gebruikt en helaas een dag later was ie verkocht. Heel fraai fietsje. 

Ze zijn weldegelijk geproduceerd dus. Dat dan weer wel maar de informatie erover is lastig te vinden idd De website van Challenge is ook behoorlijk beroerd. Jammer wel, maar het heeft geen prioriteit. Toen ik er jaren terug was, zou die geloof ik onderhanden genomen worden dooreen stagiair maar dat is kennelijk nooit gebeurd. Gemiste kans. Verbaas me erover dat ze nog bestaan eigenlijk, al heb ik geen idee of de ligfietsen nog core business zijn bij ze. Vermoed van niet.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
RE: Fraaie jonge Carbon Quest (882!) op Marktplaats - door ZoefZoef - 21-Jan-2023, 01:21 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
VeloCam in Bülky
Kan je met de camera...365cycle — 10:52 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Dat vroeg ik me bij ...365cycle — 10:47 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Nummer 2 is meer een...Gideonaut — 10:04 PM
Performer Highracer?
De kettinglijn is du...Jeroen S — 09:53 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Al bijna 6 uur bez...Tom Fekkes — 09:52 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Sterkte, en velomobi...Jeroen S — 09:42 PM
RDW baan Lelystad 1997
Ik was er ook, heb b...Jeroen S — 09:39 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Al bijna 6 uur bezig...Gideonaut — 08:38 PM
Laka verzekering
Net even premie bere...Hoekie — 06:54 PM
De * kost €*,- (incl. 21% btw)
Kosten naar aanleidi...365cycle — 06:52 PM
Medeliggers onderweg
In een tocht van 109...Lopopodium — 04:27 PM
RDW baan Lelystad 1997
In 1994 werd in een ...Tom Fekkes — 03:40 PM
RDW baan Lelystad 1997
Pas bij de finish va...datakneder — 03:27 PM
VeloCam in Bülky
Henning vertelde...twilwel — 03:19 PM
RDW baan Lelystad 1997
Ik kwam dit filmpje ...GHOOGEN — 02:21 PM
Laka verzekering
Op een WhatsApp groe...Willeke_IGKT — 02:13 PM
Performer Highracer?
Kijk eens goed naa...Bob Hagendijk — 01:56 PM