Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Windgeruis - Ervaring met noise canceling?
#51
(06-Jul-2023, 02:43 PM)ZoefZoef schreef: Maakt niet uit, maar zou me wat ongemakkelijker voelen bij die eerste als ze zo'n opmerking maken.
Haha, dat maakt mij dan weer niets uit. Misschien zelfs iets makkelijker als een man het zegt, omdat die er vaak niet vanuit gaan dat er wederzijds aantrekkingskracht mogelijk is. 
Het was een vrouw, ze was samen met een andere vrouw en een man die op mannen valt. Voor de volledigheid: Ik voelde tot alledrie geen aantrekkingskracht  Big Grin  

(06-Jul-2023, 02:43 PM)ZoefZoef schreef: Zou wel leuk zijn als ie dat wel zou doen.
Och ja.. het gaat een puber worden he. Die willen opvallen, maar toch vooral ook niet. Ik kan me de middelbare school nog goed herinneren. Was zelf een buitenbeentje, maar zelfs (of juist?) als je helemaal bovenaan de hipheidsladder staat is onzekerheid een ding - één misstap en je klettert van je troon.

(06-Jul-2023, 02:43 PM)ZoefZoef schreef: Maar, weet niet hoe de jeugd daar naar kijkt.  Toen ik 16 werd, werden scootertjes net weer hip, dus moest je een scootertje hebben. Dat is nog steeds zo. Ik had er geen, maar geen seconde gemist. Hooguit de grietjes (en tietjes) achterop.
Daar heb ik wel vrolijk aan meegedaan. In het groepje van m'n eerste echte vriendinnetje was ik een buitenbeentje met m'n schakelbrommer, maar ik hoorde bij haar én die schakelbrommer was schandalig snel, dus werd het toch cool gevonden. Desondanks voelde ik de behoefte om ook met een scootertje te gaan rommelen, terwijl ik m'n schakelheldenstatus behield door ook op een crossmotor (zonder kenteken) rond te knallen. Nee pap & mam, sorry, dat was inderdaad niet legaal en ik reed inderdaad niet alleen op de crossbaan.

(06-Jul-2023, 02:43 PM)ZoefZoef schreef: Hahaha, ik zie 'm.  Met jouw zoontje is noice idd gegarandeerd Big Grin 
Tongue  Blijf het wel leuk vinden, zo'n kleine druktemaker. Het is de uitdaging om 'm een beetje te temperen en bij te sturen, maar ik zie het tegenovergestelde bij sommige kids uit z'n klas: gelukkig hoef ik me niet uit te sloven om er wat kleur en leven uit te krijgen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
RE: Windgeruis - Ervaring met noise canceling? - door 365cycle - 06-Jul-2023, 03:04 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Wat betreft de ver...Tom Fekkes — 01:45 AM
Spezi 2024
Ik ben al heel onged...Gideonaut — 01:00 AM
De Waterlandse Liggers
De Waterlandse Ligge...GertBr — 11:15 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Volgens mij heb ik o...Jeroen S — 11:06 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Die binnenkabels, du...melle z — 10:56 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Wat betreft de versn...Jeroen S — 10:47 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Gelukkig kwam je n...Martin van Mourik — 08:55 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Alles wat ik rijd be...Tegelfanaat — 08:33 PM
Velion / Code naam: VM45
Hij = Velion / Code ...Hoekie — 08:27 PM
Spezi 2024
Eerste dag al veel g...Hoekie — 08:25 PM
Velion / Code naam: VM45
Hij? Hij stond er. ...LigfietsWilsum — 08:22 PM
Velion / Code naam: VM45
Hij stond er. Heb er...Hoekie — 08:19 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Valt dat nog te repa...Fietsbennie — 08:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Een vreemde houding....Tom Fekkes — 08:15 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Woei, dat is balen!...ZoefZoef — 08:09 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Woei, dat is balen! ...365cycle — 07:34 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Niet blij vandaag wa...Tegelfanaat — 06:46 PM