Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Huh, een hardloper op een ligfiets forum???
#5
Welkom hardloper! Ik word wel enthousiast van je introductie! Leuk, die mix Big Grin
Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst m'n ukkie gecoacht bij de NN Kids Run, en gisteren samen met mijn ukkie de "uk" van m'n vriendin over de finish heen geschreeuwd bij de NN Marathon Rotterdam. Behalve een trotse ("stief-")papa is bij mijn ukkie het hardloopzaadje geplant, en stiekem kriebelt het bij mij ook wel om weer eens te gaan lopen; Meer dan tien jaar geleden stopte ik i.v.m. problemen met knieën en hamstring, maar destijds was ik ook een stuk zwaarder (wel sportief, maar veel meer gericht op rauwe kracht dan nu), dus een deel van het probleem is mogelijk al opgelost. Gisteravond dus ook even wat over barefoot running zitten googlen, misschien zit daar de rest van de oplossing.

Wat betreft de velomobiel als vervoermiddel: na een nogal onsportieve periode begon ik in 2019 met velomobiel rijden. Het is nogal uit de hand gelopen - ondanks dat ik voor werk, vriendschap & liefde best wel wat reis ben ik inmiddels iets meer dan een jaar autoloos, en dat bevalt top. Ik woon in de Randstad, en zeker met een goede conditie moet je hier behoorlijk ver reizen voordat een auto echt sneller is dan een velomobiel. Vol in de spits heb ik al menig wedstrijdje van autorijdende "collega's" (ik ben zelfstandig adviseur) gewonnen, en het zal je verbazen bij hoeveel bedrijfspanden je gewoon gebruik kan maken van een douche.

Mocht je meer willen weten over de velomobiel als "auto", blader even over het forum en schroom niet om een nieuw topic te openen. Er zijn hier wel meer "daily trainers" dus info genoeg! En vooral ook veel plezier toegewenst Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , Hardloper


Berichten in dit topic
RE: Huh, een hardloper op een ligfiets forum??? - door 365cycle - 17-Apr-2023, 10:52 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Nieuw of tweedehands?
Mijn woonwerk is maa...Jeroen S — 08:21 PM
Kampeer spullen
"Veel kampeersp...Tegelfanaat — 08:00 PM
Vering aanpassen aan bepakking?
Als het vliegend tap...Jeroen S — 07:55 PM
Weekje fietsen in Nederland
Ik kan de route wat ...Jeroen S — 07:51 PM
Nieuw of tweedehands?
Een van de voordelen...Willeke_IGKT — 07:36 PM
Kampeer spullen
Ik heb een BRS gasbr...Jeroen S — 07:30 PM
Nieuw of tweedehands?
Een Bülk MK1/Urb...Hoekie — 07:03 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Boyd, Bij de ketting...Jeroen S — 06:55 PM
Nieuw of tweedehands?
Voor jouw woon-wer...PieterTrapt — 06:49 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Zat er een echte T...Gideonaut — 06:39 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Zat er een echte T-r...Bob Hagendijk — 06:32 PM
Kampeer spullen
Je hebt nu 19 kg ipv...Bob Hagendijk — 06:28 PM
[split] Nieuw of tweedehands? Ik ben we...
Altijd nieuw beste...Veloquest — 06:04 PM
Nieuw of tweedehands?
Niet zomaar wat ...Gideonaut — 05:38 PM
Nieuw of tweedehands?
Ik ken de omgeving w...melle z — 05:33 PM
Fiets Apps [Welke gebruik jij?]
Ik heb sinds een hal...melle z — 05:25 PM
Nieuw of tweedehands?
ik vermoed dat je e...365cycle — 05:19 PM