07-Jun-2023, 12:00 PM
Vervelendste punten nu opgelost:
* Voorste (retour-) kettingrol is een stuk minder luidruchtig, heel acceptabel zelfs, nu deze voorzien is van een rubberbandje. Eigenlijk gewoon een strookje MTB-binnenband.
* Remzuigers schoongemaakt zodat ze beter terugkomen en de remmen minder aanlopen. Goede tip van Bob!
* Rem -en schakelkabels wat beter langs het stuur geleid.
Nog wat open, interessante aandachtspunten:
* Waar vind ik een vervangend rubbertje van een schakelversteller:
![[Afbeelding: y4mG1X1TPY9QaD06yxFmSLE6tEHxRuXW1epF4asu...pmode=none]](https://db3pap002files.storage.live.com/y4mG1X1TPY9QaD06yxFmSLE6tEHxRuXW1epF4asutfwr90RXKOKq3zC0Ni8zIY_TLJfcLgmP9GT-sKdkCejPF78gixDJzhYujWR0FsSaSkUv5xBj4VsC56czr-SxcIUb7LbLcHQpk7EiWHeq5ag7gA8TfbzYGsf1zD3mDUJLRhXDaMtTjF6rHcmBXI_EDRXvWMA?width=256&height=192&cropmode=none)
* Waarom loopt de ketting aan op het 52T-blad? (Dus tegen de 65T) De bladen lijken ook wel een mm ofzo te dicht bij elkaar te staan. Horen er afstandshouders tussen de kettingbladen?
* Voorste (retour-) kettingrol is een stuk minder luidruchtig, heel acceptabel zelfs, nu deze voorzien is van een rubberbandje. Eigenlijk gewoon een strookje MTB-binnenband.
* Remzuigers schoongemaakt zodat ze beter terugkomen en de remmen minder aanlopen. Goede tip van Bob!
* Rem -en schakelkabels wat beter langs het stuur geleid.
Nog wat open, interessante aandachtspunten:
* Waar vind ik een vervangend rubbertje van een schakelversteller:
* Waarom loopt de ketting aan op het 52T-blad? (Dus tegen de 65T) De bladen lijken ook wel een mm ofzo te dicht bij elkaar te staan. Horen er afstandshouders tussen de kettingbladen?
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course