Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[split] Northern Lights Motors velomobiel?
#45
wow ik heb nog nooit zo'n gedrocht van een pedaal systeem gezien.. dat kan toch niet goed voor je zijn? dat ding weegt bijna 60 kilo! Ik krijg spontaan last van m'n knieën als ik naar die foto's kijk.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
RE: [split] Northern Lights Motors velomobiel? - door Gideonaut - 11-Nov-2023, 11:25 PM
RE: vm-en te koop - door Bob Hagendijk - 08-Nov-2023, 04:04 PM
RE: vm-en te koop - door Roepers - 08-Nov-2023, 04:11 PM
RE: vm-en te koop - door TimSch - 08-Nov-2023, 04:39 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 08-Nov-2023, 04:59 PM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 08-Nov-2023, 07:03 PM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 08-Nov-2023, 08:00 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 08-Nov-2023, 08:13 PM
RE: vm-en te koop - door Tom Fekkes - 08-Nov-2023, 08:22 PM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 08-Nov-2023, 08:43 PM
RE: vm-en te koop - door Roepers - 08-Nov-2023, 09:19 PM
RE: vm-en te koop - door Tom Fekkes - 08-Nov-2023, 09:25 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 08-Nov-2023, 09:42 PM
RE: vm-en te koop - door Tom Fekkes - 08-Nov-2023, 09:44 PM
RE: vm-en te koop - door Lopopodium - 08-Nov-2023, 09:51 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 08-Nov-2023, 09:59 PM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 08-Nov-2023, 10:32 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 08-Nov-2023, 11:11 PM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 08-Nov-2023, 11:18 PM
RE: vm-en te koop - door Willeke_IGKT - 09-Nov-2023, 07:16 AM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 09-Nov-2023, 07:16 AM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 09-Nov-2023, 02:56 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 09-Nov-2023, 06:45 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 09-Nov-2023, 09:53 AM
RE: vm-en te koop - door Hoekie - 09-Nov-2023, 01:20 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM
Drive by wire...
Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM
Drive by wire...
Tot er op de Route N...Jeroen S — 07:58 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Action speaks louder...Jeroen S — 07:54 AM
Drive by wire...
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM
Drive by wire...
Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM
Milan 4.2
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM
Drive by wire...
Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM
Drive by wire...
Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM
Drive by wire...
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM
Milan 4.2
On topic! ...Arend-Jan — 08:59 PM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM
Milan 4.2
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM
Drive by wire...
Volgens mij zie ik w...Hardloper — 08:15 PM
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins...
Dit bericht had miss...Wim -de roetsende — 07:58 PM