Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medeliggers onderweg
Ik ben gisteravond laat (ergens tussen 23:30 - 0:00) in Hengelo vlakbij de Waarbeek een gele VM tegengekomen. Ik was op mijn Pioneer, we hebben gegroet.
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag tweemaal raak: eerst aan de Duitse kant van de Rijn tussen Grieth en Düffelward twee oranje velomobielen. Volgens mij twee dames, maar weet het niet zeker. Daarna ten noorden van Nijmegen in de Ooijpolder een man op een volgens mij zelfgebouwde driewieler (of een type die al op leeftijd is).
Antwoord }
Bedankt door:
Oja, ik heb ook een bijdrage voor Bekende Nederlanders Onderweg; aan de noordzijde van Nijmegen tegen de Ooijpolder aan zag ik volgens mij Pieter Derks (cabaretier). Hij heeft blijkbaar konijntjes, want hij was een konijnenhok op een kruiwagen aan het verplaatsen.
Antwoord }
Bedankt door:
Sad 
Heden, zondag 31 maart om 15.45 uur in Kwadijk, een gele velomobiel met lichtblauwe bovenzijde. De velomobilist had een grijze baard.... Ik was zo aan het observeren dat ik niet groette. We hadden ook geen oogcontact want ik was op de Brompton  Confused
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag op de Koekoekendijk tussen Moerdijk en Zevenbergen heeft mijn dochter een Nazca Fuego gespot om 8:01 uur.
Antwoord }
Bedankt door:
Wow, jouw dochter kan zien om welke fiets het gaat? Heb je haar les gegeven in ligfiets modellen ??
Antwoord }
Bedankt door:
Ha nee, dat zou wat zijn Smile Ze had me een slechte foto geappt maar die was goed genoeg om het model te herkennen. Ik ben al heel tevreden dat ze UIT ZICHZELF iedere ligfiets die ze ziet bij mij meldt Smile
Antwoord }
Bedankt door:
https://ligfietsers.nl/showthread.php?ti...69#pid6869

Vandaag beter gekeken naar de fiets op het werk. Op de fiets stond Condor. Geel met onderstuur.
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag een rode sinner gespot  Loppersum en omgeving, met een bekend forumlid erop. Big Grin Meer info zal volgen in een andere topic.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag in een tocht van 117 kilometer weliswaar geen ligfietser gezien, maar wel een ander opvallende fietsverschijning: een tandemracefiets. Dat had ik nog niet eerder gezien!
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag ben ik Scheemderzwaag (ten noorden van Scheemda) bij de Tichelwaarksdraai een fraaie gele Hurricane gezien. De gele Hurri kwam vanaf het fietspad langs het Termunsterzijldiep en ik stond te rommelen met mijn fietstassen. Hij zag mij eerder dan ik hem. We hebben elkaar gegroet.
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag in malden rond half 12 een ligfietser met een houten kist achterop met daarin een hondje die wegfietste vanaf het winkelcentrum in Malden richting Nijmegen.
Antwoord }
Bedankt door:
(27-Mar-2019, 09:05 PM)Wim -de roetsende schreef: Vanochtend net na half 8 tussen Epse en de A1 kwam ik een gele Quest tegen.

Vrolijk over en weer gegroet.


Of het was een Strada, want die kwam ik vanochtend tegen.

Ik was net voorbij de verkeerslichten van Epse richting Deventer.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
Terwijl ik vandaag mijn 8-tjes aan het draaien was op een parkeerplaats kwam er een tweewieler langs op de Zuiveringweg in Lelystad. We hebben elkaar gegroet.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Zojuist, 9:26 uur zag ik een roeifietser in Breda vanaf de Princenhagelaan linksaf de Graaf Engelbert in slaan. Rood/oranje jack. Was zelf met de auto om mijn dochter naar de manege te brengen.

Heb nog deze fantastische foto gemaakt  Big Grin

[Afbeelding: 20190414_0931131522668782964610676.jpg]

Was jij dat toevallig Johan?
Antwoord }
Bedankt door:
Moest jij je handen niet aan het stuur houden?
Antwoord }
Bedankt door:
Ik stond voor rood licht te wachten...
Antwoord }
Bedankt door:
Hee ja, dat zal ik geweest zijn. Timing, locatie en kleding klopt in ieder geval met mijn ritje van gisteren (https://www.strava.com/activities/2288738064) en zoveel roeiers zijn er nou ook weer niet in Breda.
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
Ha, da's dan de eerste keer dat ik een ander forumlid "in het wild" heb gespot!!
Antwoord }
Bedankt door:
Gefeliciteerd Erik :-D
Antwoord }
Bedankt door:
Vanmorgen bij het stoplicht van ‘t Schouw (tussen Purmerend en Amsterdam) om 7.45 uur een gele Quest met kap. Ik zwaaide, hij kon dat niet vanwege zijn kap...

Later om 8.15 in Amsterdam ZO een tweewieler. We zwaaiden alle twee.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
Kwam zowaar vanmiddag ook eens een ligger tegen. Tussen Ekeren en Kapellen (B), zal iets na half 6 geweest zijn. Kon zo snel het type niet thuisbrengen, maar dacht iets van een Baron.
We hebben gezwaaid.
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
gisteravond rond 18:45 op de "oude Spoorbaan" tussen Eindhoven en Waalre kwam ik een trike tegen die richting Eindhoven reed.
Ik reed zuidwaards richting Waalre.
We hebben gegroet. (hoewl dat lastig is als je de instapopening afdekt)
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag een driewieler. De eigenaar was even aan het rusten onder een tunneltje, net ten zuiden van het centrum van Dieren. Ik werd niet alleen toegezwaaid, maar ook toegebeld.
Antwoord }
Bedankt door:
Gisteren nog een driewieler. Een andere eigenaar, maar wel in de buurt, ten zuiden van Doesburg.

En ik heb gelijk mijn jaarlijks knullige valpartij gehad. Gleed ineens weg aan het eind van een schelpenpaadje, waar deze overging naar een asfalt fietspad met een bocht naar rechts. Ik denk dat er iets teveel los schelpengrit in de binnenbocht lag. Mijn rechterbeen lag onder de fiets, en dat heeft wel wat pijn opgeleverd. Heb schaafwonden op de scheenbeen en bij mijn achilleshiel. Valpartij zonder erg in ieder geval.
Antwoord }
Bedankt door:
(23-Apr-2019, 02:21 PM)Lopopodium schreef: Gisteren nog een driewieler. Een andere eigenaar, maar wel in de buurt, ten zuiden van Doesburg.

En ik heb gelijk mijn jaarlijks knullige valpartij gehad. Gleed ineens weg aan het eind van een schelpenpaadje, waar deze overging naar een asfalt fietspad met een bocht naar rechts. Ik denk dat er iets teveel los schelpengrit in de binnenbocht lag. Mijn rechterbeen lag onder de fiets, en dat heeft wel wat pijn opgeleverd. Heb schaafwonden op de scheenbeen en bij mijn achilleshiel. Valpartij zonder erg in ieder geval.

Vervelend wel!
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 30 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
LINK: Flevobike 438 wielen te koop
Daar ik maar al te g...martinus — 11:14 PM
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Systeemgewicht; een ...TvWijk — 11:13 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Ja, daar kom ik wel ...melle z — 10:20 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Melle, ben je toeval...Fietsbennie — 10:01 PM
mods op mijn roeifiets
De "Roeifiets k...Merijn — 09:41 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakke...Tom Fekkes — 09:15 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het hoofd van die au...Jeroen S — 08:27 PM
mods op mijn roeifiets
Vooral als de wi...Wim -de roetsende — 07:59 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakkere...Lopopodium — 07:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het is echt ongekend...melle z — 06:07 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Echter ik zou dan ee...melle z — 04:33 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je h...PieterTrapt — 02:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je hele ...Hardloper — 02:04 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het kan inderdaad na...PieterTrapt — 02:02 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Oef.. hier w...Arend-Jan — 12:27 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Het onderscheid tuss...melle z — 12:26 PM
mods op mijn roeifiets
Oh,de roeifietskno...pieterz — 12:04 PM