|
Medeliggers onderweg
|
Berichten: 4.046
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4567
5265 x bedankt in 3437 berichten
(01-Mar-2026, 09:23 PM)Wim -de roetsende schreef: (01-Mar-2026, 08:33 PM)Josligfiets schreef: ..........in de niet meest efficiënte velomobiel, acceptabele snelheid kan halen.
Een XS is in mijn optiek nog steeds een zeer efficiënte vm.
Als we Saukki mogen geloven met zijn 45km/h test
https://youtu.be/9P7ORZsX02Q?t=135
1. Quest + Racing hood 141
2. Milan SL MK 7 + BM Hood 149
3. Buelk + Everyday hood 154
4. QV Head In 173
Dus zo slecht is een Quest (XS) nog niet.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Medeliggers onderweg - door Hardloper - 01-Mar-2026, 10:57 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 27 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Milan 4.2
|
| Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM |
|
Drive by wire...
|
| Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM |
|
Drive by wire...
|
| Tot er op de Route N...Jeroen S — 07:58 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Action speaks louder...Jeroen S — 07:54 AM |
|
Drive by wire...
|
|
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM |
|
Drive by wire...
|
| Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM |
|
Drive by wire...
|
| Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
|
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
| Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM |
|
Milan 4.2
|
| On topic!
...Arend-Jan — 08:59 PM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
| Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM |
|
Drive by wire...
|
| Volgens mij zie ik w...Hardloper — 08:15 PM |
|
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins...
|
| Dit bericht had miss...Wim -de roetsende — 07:58 PM |
|