|
Medeliggers onderweg
|
Berichten: 2.970
Topics: 82
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 44657
4606 x bedankt in 1967 berichten
Ik kwam op het fietspad Holland op z'n Smalst, Velsen Noord een trike achterop. Bij het stoplicht ben ik naast de fiets gaan staan en heb ik even gepraat met de rijder.
Hij had deze USVA (met een diagonaal gebruikte vierkante buis) pas gekocht omdat fietsen op een gewone fiets niet meer wilde.
Hij was blij met de fiets, ondanks het relatief lage tempo, ik ga nooit snel maar had moeite om traag genoeg te blijven gaan.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
|
| Berichten in dit topic |
RE: Medeliggers onderweg - door Willeke_IGKT - 04-Mar-2026, 08:29 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 12 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Drive by wire...
|
|
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM |
|
Drive by wire...
|
| Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM |
|
Drive by wire...
|
| Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
|
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
| Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM |
|
Milan 4.2
|
| On topic!
...Arend-Jan — 08:59 PM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
| Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM |
|
Drive by wire...
|
| Volgens mij zie ik w...Hardloper — 08:15 PM |
|
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins...
|
| Dit bericht had miss...Wim -de roetsende — 07:58 PM |
|
Milan 4.2
|
| Qua kettingrollen zi...Jeroen S — 07:36 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Vandaag ben ik blij ...Boyd Maduro — 07:29 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Idd, achter de lin...Wim -de roetsende — 07:16 PM |
|
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins ...
|
| Op 27 juni gaat ligf...Ligfietsclub Mooi Bennekom — 06:32 PM |
|