|
Medeliggers onderweg
|
Berichten: 2.338
Topics: 35
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 1
2050 x bedankt in 1146 berichten
Ik moest mijn benen stilhouden om de snelheid er bij mij wat uit te halen om te voorkomen dat het ècht krap zou worden...
Dan heb je dus als mijn tegenligger niet goed ingeschat of je veilig kon inhalen. Dat iets goed gaat betekent niet dat je het goed hebt ingeschat, tenslotte. En twee tot drie seconden later was ik voorbij, en dan heb je weer alle tijd van de wereld.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Medeliggers onderweg - door Lopopodium - 07-Mar-2026, 10:34 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Drive by wire...
|
|
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM |
|
Drive by wire...
|
| Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM |
|
Drive by wire...
|
| Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
|
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
| Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM |
|
Milan 4.2
|
| On topic!
...Arend-Jan — 08:59 PM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
| Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM |
|
Drive by wire...
|
| Volgens mij zie ik w...Hardloper — 08:15 PM |
|
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins...
|
| Dit bericht had miss...Wim -de roetsende — 07:58 PM |
|
Milan 4.2
|
| Qua kettingrollen zi...Jeroen S — 07:36 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Vandaag ben ik blij ...Boyd Maduro — 07:29 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Idd, achter de lin...Wim -de roetsende — 07:16 PM |
|
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins ...
|
| Op 27 juni gaat ligf...Ligfietsclub Mooi Bennekom — 06:32 PM |
|