|
Medeliggers onderweg
|
Berichten: 2.970
Topics: 82
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 44657
4606 x bedankt in 1967 berichten
Het kan aan mijn route liggen maar ik ben ook nog nooit niet met de VM naar het werk gegaan vanwege wind. En ik woon en werk maar 5 km van de westkust.
De Flevo kap had ik, na wat keren open waaien, met elastiek er overheen vast gezet.
Het ICB zomer dakje heeft vanaf nieuw elastiek met haken om hem vast te zetten.
Ik had op de Flevo Trike meer last van harde wind.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
|
| Berichten in dit topic |
RE: Medeliggers onderweg - door Willeke_IGKT - 13-Mar-2026, 11:10 AM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 18 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Action speaks louder...Jeroen S — 07:54 AM |
|
Drive by wire...
|
|
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM |
|
Drive by wire...
|
| Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM |
|
Drive by wire...
|
| Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
|
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
| Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM |
|
Milan 4.2
|
| On topic!
...Arend-Jan — 08:59 PM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
| Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM |
|
Drive by wire...
|
| Volgens mij zie ik w...Hardloper — 08:15 PM |
|
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins...
|
| Dit bericht had miss...Wim -de roetsende — 07:58 PM |
|
Milan 4.2
|
| Qua kettingrollen zi...Jeroen S — 07:36 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Vandaag ben ik blij ...Boyd Maduro — 07:29 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Idd, achter de lin...Wim -de roetsende — 07:16 PM |
|