|
Medeliggers onderweg
|
Berichten: 843
Topics: 30
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 1219
896 x bedankt in 448 berichten
(13-Mar-2026, 01:08 PM)365cycle schreef: @Kapitein Bosui heb je wel storm strips?
@gideon het kan prima hoor. Maar rustig aan doen, niet in de buurt van de grens de bocht om enzo.
Gisteren was het af en toe best spannend met de DF, zeker op de Willemsbrug. Meestal rij ik via de van Brienenoordbrug naar huis, gisteren maar even niet.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Medeliggers onderweg - door gideon - 13-Mar-2026, 01:37 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 22 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Milan 4.2
|
| Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM |
|
Drive by wire...
|
| Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM |
|
Drive by wire...
|
| Tot er op de Route N...Jeroen S — 07:58 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Action speaks louder...Jeroen S — 07:54 AM |
|
Drive by wire...
|
|
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM |
|
Drive by wire...
|
| Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM |
|
Drive by wire...
|
| Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
|
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
| Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM |
|
Milan 4.2
|
| On topic!
...Arend-Jan — 08:59 PM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
| Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM |
|
Drive by wire...
|
| Volgens mij zie ik w...Hardloper — 08:15 PM |
|
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins...
|
| Dit bericht had miss...Wim -de roetsende — 07:58 PM |
|