|
Medeliggers onderweg
|
Berichten: 1.858
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 1034
3406 x bedankt in 1521 berichten
Het verschil tussen een DF XL en een Bülk is duidelijk merkbaar, en ik rij liever in de Bülk bij stevige wind. Ik heb in de DF XL wel plotselinge zwabbers gemaakt over driekwart van de weg door windvlagen tussen huizen door. Met de Bülk wordt je ook wel opzij geblazen, maar een stuk minder extreem.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Medeliggers onderweg - door Frutsel - 13-Mar-2026, 03:45 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 13 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Drive by wire...
|
|
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM |
|
Drive by wire...
|
| Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM |
|
Drive by wire...
|
| Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
|
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
| Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM |
|
Milan 4.2
|
| On topic!
...Arend-Jan — 08:59 PM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
| Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM |
|
Drive by wire...
|
| Volgens mij zie ik w...Hardloper — 08:15 PM |
|
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins...
|
| Dit bericht had miss...Wim -de roetsende — 07:58 PM |
|
Milan 4.2
|
| Qua kettingrollen zi...Jeroen S — 07:36 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Vandaag ben ik blij ...Boyd Maduro — 07:29 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Idd, achter de lin...Wim -de roetsende — 07:16 PM |
|
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins ...
|
| Op 27 juni gaat ligf...Ligfietsclub Mooi Bennekom — 06:32 PM |
|