|
Medeliggers onderweg
|
Berichten: 7.105
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15342
12093 x bedankt in 5687 berichten
(15-Mar-2026, 04:01 PM)Raptobrikker schreef: Op de Westzeedijk was het ook geen pretje. Daar werd ik in de DF XL op twee wielen geblazen toen de gebouwen ophielden vlak voor het Euromastpark… In de tijd dat ik veel in Zeeland reed heb ik 2x gezien dat een vrachtwagen omgeblazen was vlak na de Zeelandbrug, bij Zierikzee. Je zou verwachten dat met de beschutting daar het juist niet zou gebeuren, en op de brug wel, maar toch was dat niet zo.
Ook interessant: zo'n zwaar ding waait dus om, maar mijn Milan en Bülk destijds konden die wind in de flank blijkbaar hebben. Al moet ik bekennen dat de Zeelandbrug met windkracht 8 van links toch wel een beetje onheilspellend voelde  met die wind in de rug had ik ook ooit een situatie waarbij ik 60 reed met wind schuin achter, en voor m'n gevoel eigenlijk niet echt meer trapte. Ik moest echt remmen voor de drempels.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Medeliggers onderweg - door 365cycle - 17-Mar-2026, 05:01 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 17 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Milan 4.2
|
| Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM |
|
Drive by wire...
|
| Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM |
|
Drive by wire...
|
| Tot er op de Route N...Jeroen S — 07:58 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Action speaks louder...Jeroen S — 07:54 AM |
|
Drive by wire...
|
|
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM |
|
Drive by wire...
|
| Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM |
|
Drive by wire...
|
| Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
|
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
| Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM |
|
Milan 4.2
|
| On topic!
...Arend-Jan — 08:59 PM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
| Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM |
|
Drive by wire...
|
| Volgens mij zie ik w...Hardloper — 08:15 PM |
|
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins...
|
| Dit bericht had miss...Wim -de roetsende — 07:58 PM |
|