|
Medeliggers onderweg
|
Berichten: 2.868
Topics: 90
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3047
3259 x bedankt in 1394 berichten
Zojuist in Harlingen op de Westerzeedijk bij de ingang van de Nieuwe Willemshaven een Hase Kettwiesel, ongemotoriseerd voor zover ik het in de gauwigheid kon zien.Ik was op Grasshopper . We hebben gegroet.
Marco
|
| Berichten in dit topic |
RE: Medeliggers onderweg - door Roepers - 29-Mar-2026, 01:25 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 19 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Drive by wire...
|
|
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM |
|
Drive by wire...
|
| Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM |
|
Drive by wire...
|
| Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
|
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
| Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM |
|
Milan 4.2
|
| On topic!
...Arend-Jan — 08:59 PM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
| Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM |
|
Drive by wire...
|
| Volgens mij zie ik w...Hardloper — 08:15 PM |
|
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins...
|
| Dit bericht had miss...Wim -de roetsende — 07:58 PM |
|
Milan 4.2
|
| Qua kettingrollen zi...Jeroen S — 07:36 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Vandaag ben ik blij ...Boyd Maduro — 07:29 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Idd, achter de lin...Wim -de roetsende — 07:16 PM |
|
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins ...
|
| Op 27 juni gaat ligf...Ligfietsclub Mooi Bennekom — 06:32 PM |
|