|
Medeliggers onderweg
|
Berichten: 7.105
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15342
12093 x bedankt in 5687 berichten
(25-Apr-2026, 08:22 PM)Gideonaut schreef: Ondanks de issues toch een leuk fietsje, zeker niet verkeerd voor iets wat uit bij elkaar geraapte onderdelen in elkaar is gezet, zou best een markt voor kunnen zijn. Ja klopt! Hij is en rolt ook echt licht, zeker nu met de 42-406 Conti Contact Urbans, latex biba's en een beetje mooi weer
(25-Apr-2026, 08:22 PM)Gideonaut schreef: Ook het ICB Halo-dakje is een stuk minder knullig dan de foto's doen denken. Zeker, en wel een geruststelling dat hij gewoon om kan rollen zonder dat z'n hoofd in de knel komt, zelfs als er iets geks gebeurt.
Met het zonnedakje eroverheen is het nog wat mooier, maar ik wilde hem nu eerst even open laten leren en ervaren.
Dank voor de gezelligheid nog trouwens!
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Medeliggers onderweg - door 365cycle - 25-Apr-2026, 08:28 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 23 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
How to Get Free Shipping on Shein First ...
|
| Cycling enthusiasts ...luna03611 — 08:00 AM |
|
How to Save 50% on Your Next Shein Order...
|
| Cycling enthusiasts ...luna03611 — 07:59 AM |
|
Drive by wire...
|
| Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM |
|
Drive by wire...
|
| Tot er op de Route N...Jeroen S — 07:58 AM |
|
How to Save 50% on Your First Shein Orde...
|
| Cycling enthusiasts ...luna03611 — 07:57 AM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Action speaks louder...Jeroen S — 07:54 AM |
|
Drive by wire...
|
|
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM |
|
Drive by wire...
|
| Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM |
|
Drive by wire...
|
| Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM |
|
Verkeersborden, anders dan de standaard...
|
|
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
| Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM |
|
Drive by wire...
|
|
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM |
|
Milan 4.2
|
| On topic!
...Arend-Jan — 08:59 PM |
|
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
|
| Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM |
|
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
| Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM |
|