Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medeliggers onderweg
Almere - Lelystad is ongeveer 30km enkele reis zie ik op maps.

Ik rijd 4x per week 15km enkele reis. Wel vaker, echter ook maar de helft van de afstand.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
(07-Dec-2019, 10:57 PM)PietV* schreef: Ik heb meerdere keren Almere - Lelystad gereden over de Oostvaardersdijk met een behoorlijke zuidwester. Dat reed verdraaid snel met "twee vingers in de neusgaten". Wink

Met wind mee is het inderdaad goed te doen. . .
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
En met een Velomobiel met zijwind. Ik heb dat afgelopen vrijdag voor het eerst goed gemerkt. Dwars op de wind het effect als bij een zeilboot dat je zonder te trappen blijft accelereren. Was ook wel een beetje eng...
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
Ik zag vanmiddag op de IJsselbrug tussen Westervoort en Arnhem een zwartrode quatrovelo.
Antwoord }
Bedankt door:
Moest je nog ver? Het was het nog niet echt denderend fietsweer volgens mij....
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
Met ligfietsclub Mooi Twente heb ik vandaag een rondje van 90km gereden.

Tijdens die tocht 9 andere Liggers gezien ;-)

Geen regen, eerst wel zo'n nare waterkou. Later zelfs in een heerlijk zonnetje gereden.


Eén rijder ging vandaag zelfs nog terug naar Wormerveer. Hij was om ongeveer 22.00 uur thuis.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
(14-Dec-2019, 05:14 PM)Lopopodium schreef: Ik zag vanmiddag op de IJsselbrug tussen Westervoort en Arnhem een zwartrode quatrovelo.

ik gok Gert Beumer dan.
Antwoord }
Bedankt door:
[Afbeelding: wp-15772920220302282621486343090922.jpg]

Op eerste kerstdag, 15:51 uur op het Noordereinde in 's-Graveland ter hoogte van landgoed Boekesteijn
Antwoord }
Bedankt door:
Rond 10:00 in vorstenbosch een roeifietser gespot.
Antwoord }
Bedankt door:
(27-Dec-2019, 01:14 PM)amararock schreef: Rond 10:00 in vorstenbosch een roeifietser gespot.

Ik was het niet  Big Grin
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
Een witte of gele velomobiel aan de noordwestzijde van de Arena in Amsterdam, rond een uur of 17:15.
Antwoord }
Bedankt door:
Vanmiddag (04-02-20) op de Monnickendammerrijweg ter hoogte van het woonwagenkamp, een grijze Orca van Joost Zaat, een van de huisartsen van Purmerend. We hebben even gesproken.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
Dat is de "Dokter in de ligfiets" die we hier al eens eerder hebben besproken! Klik

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
Vanmiddag (19-01-20) om 14.35 uur, op de parallelweg (Hoornse Jaagweg) langs de Provincialeweg N247 tussen Oosthuizen en Hoorn, een oranje-witte QV. We hebben gegroet.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag weer een keer ruim later naar huis en net als de vorige keer toen ik ruim later weg ging. kom ik de voor mij nieuwe medeligger tegen.
Europaweg Oost. Richting Zuid. Als ik zo snel goed gekeken heb, was het een 2 kleurige wit-donkergrijze/zwart Quest XS. 
We hebben getoeterd  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
Zo kom ik in Deventer, als ik 's ochtends echt aan de late kant ben, een oranje-witte XS tegen. In de buurt van Saxion. Iemand van hier?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
Vanmiddag om iets voor 13:00 op de Farmsumerweg in Appingedam een oranje-groene Quattrovelo. Hij op de weg ik op het fietspad met mijn Sinner Demon. We hebben gegroet.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
En vandaag een nieuwe, 2de keer tegen gekomen, duidelijk een DF. In 3 kleuren (blauw-rood-wit?) Op hetzelfde stuk.

Ik heb het idee dat er in Zeeland veel meer velomobielen rondrijden dan dat de rijderlijsten doen vermoeden.
Als ik daar naar kijk zou ik denken dat er in Zeeland maar een stuk of 5 rondrijden.
Wellicht zijn er in Zeeland in verhouding meer 2, 3 of 4de berijders, waarbij tevens de rijderlijsten niet bijgewerkt worden.

Van de open liggers weet ik het niet. Daar zijn geen rijderslijsten van, zover ik weet.
Antwoord }
Bedankt door:
Ik heb afgelopen zomer nog een open ligger gezien in Zeeland. Ik lag er zelf boven op Big Grin
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
Laatst gevallen met mijn rechtopfiets. Toen lag ik ook helemaal open.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
(23-Jan-2020, 09:29 PM)Fietsbennie schreef: Ik heb afgelopen zomer nog een open ligger gezien in Zeeland. Ik lag er zelf boven op Big Grin

Haha, we hebben inderdaad nog een tourtje gedaan.

Over open liggers onderweg: sinds ik woon-werk doe, heb ik nog nooit zoveel open liggers gezien. En ja, mede doordat M5 hier in de buurt zit, zijn de meeste open ligfietsen van M5. Inclusief die van een collega bij de Covra.

[Afbeelding: COVRA-M5-Cityracer.jpg]
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag (27-01) om 16.15 uur langs het Noord-Hollands Kanaal aan de westkant, net onder de Ring A10 vandaan, richting Purmerend, een blauwe Quest. Ik reed nog aan de oostkant richting Amsterdam om over het “Kippebruggetje” heen ook aan de westkant terug te rijden. Ik zwaaide maar werd (waarschijnlijk) niet gezien....
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag (03-02) om 17.10 op de Westerweg in de Purmer richting het noorden een oranje-groene QV. Ik reed op de Groeneweg. Hij/zij heeft mij waarschijnlijk niet gezien...
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
Vanmiddag om 12:57 stak een blauwe trike, ik denk een Gekko, de Utrechtse weg over in Zeist bij de GGD. De berijder droeg een fel oranje regenjas.
Antwoord }
Bedankt door:
Vanmiddag om 16:00 op de Middendreef in Lelystad een rode Hase Kettwiesel.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Op de Rokkeveenseweg in Zoetermeer rond een uur of 14:00; een heer in een witte velomobiel.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 26 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
LINK: Flevobike 438 wielen te koop
Daar ik maar al te g...martinus — 11:14 PM
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Systeemgewicht; een ...TvWijk — 11:13 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Ja, daar kom ik wel ...melle z — 10:20 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Melle, ben je toeval...Fietsbennie — 10:01 PM
mods op mijn roeifiets
De "Roeifiets k...Merijn — 09:41 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakke...Tom Fekkes — 09:15 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het hoofd van die au...Jeroen S — 08:27 PM
mods op mijn roeifiets
Vooral als de wi...Wim -de roetsende — 07:59 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakkere...Lopopodium — 07:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het is echt ongekend...melle z — 06:07 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Echter ik zou dan ee...melle z — 04:33 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je h...PieterTrapt — 02:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je hele ...Hardloper — 02:04 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het kan inderdaad na...PieterTrapt — 02:02 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Oef.. hier w...Arend-Jan — 12:27 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Het onderscheid tuss...melle z — 12:26 PM
mods op mijn roeifiets
Oh,de roeifietskno...pieterz — 12:04 PM