Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[split] Ik heb mn fiets verkocht aan een zenuwpezende Duitser via ebay.de
#19
(03-Feb-2024, 09:09 PM)Wim -de roetsende schreef:
(03-Feb-2024, 08:47 PM)ZoefZoef schreef: Zal morgen dat ding wel opsturen, om 'm pas op het laatste moment in te lichten met de tracktrace.

Sorry ZoefZoef, maar ik vind het allemaal nogal als een wraak-actie overkomen. Beetje kinderachtig om de koper pas op het laatste moment in te lichten.

Houd de eer toch aan jezelf. 

Dat verhaal over het Duitse Forum vind ik ook heel dubbel. Je wordt verwijderd en voor de 2e of is het zelfs de 3e keer maak je een nieuw account aan onder een andere naam. En vervolgens heeft de beheerder/mod het gedaan.

Je legt de schuld heel nadrukkelijk buiten jezelf, maar je acties spreken toch ook wel voor zich.
Het is nu inderdaad meer een beetje wraak en dat heeft alles te maken met manier van communiceren van de koper. Een termijn van 4 uur geven, bijvoorbeeld.
Als ik aangeef dat dinsdag DHL het pakket op komt halen, hoef je niet om 10.00u een bericht te sturen of ie al opgehaald is om 5 minuten later te vragen of ik weet hoelaat ie opgehaald wordt om nog even later te mailen dat er nog geen update is terwijl ie wel. Dat is dan niet eens zo erg, eerder triest.  Dan eisen dat ik 90 euro vergoed aan 'm voor het missen van een niet-vermeld hoofdsteuntje. Wat weer resulteerde in 10 euro dat ie mij dan wel wou betalen maar daar had ik dan wel 4 uur de tijd voor. Ja, netjes als je niet ieder uur je mail leest en aangeeft later te zullen reageren.   En dat dan 'vriendelijk' noemen, terwijl je de meest botte hond ben waar ik de afgelopen 10 jaar wat aan heb verkocht.  Dan ben ik bereid het meest verrotte hoofdsteuntje dat ik kan vinden dat  erop lijkt aan m op te sturen of het ding zo in te korten dat ie niet bruikbaar voor 'm is en ie mij niets kan maken.
Het aanbod is wellicht vriendelijk - dat dan weer wel- maar de plotse gigantische haast met een termijn van 4 uur lijkt meer op chantage dan op vriendelijkheid.

Ik zal de eer aan mezelf houden, dus ik zit al te kijken naar een verzendetiket, zodat ik het ding straks nog naar DHL kan brengen en het ding hopelijk morgenvroeg al naar die principiele botte hond kan die best wat vriendelijker mag handelen. Ik heb namelijk geen enkel idee hoe ik dat pakket betaalbaar terug kan laten bezorgen. Ik hoop dat als ik het kopsteuntje opstuur, dat ie vervolgens voor zn deur gejat wordt, maar de tracktrace wel op geleverd staat wat voldoende voor Ebay zou moeten zijn.




Wat betreft het Duitse forum.

Ik heb in het eerste instantie gezegd dat ie mn account maar moest verwijderen als ie mn bijdragen niet waardeerde en 'm dat geld kostte en als ie per se 10 euro per maand wou hebben. Heeft ie gedaan, op mijn verzoek dus, alleen kon ik ook mn inbox daar niet meer in terwijl er nog wel een verzending moest gebeuren waar het adres waar dat heen moest in mn inbox stond.  Dat is uiteindleijk wel goedgekomen, dat dan weer wel maar toch.

Daarna account aangemaakt, want ik moest nog wat communiceren met iemand. Daarmee jaar gewoon gepost, niks te koop aangeboden, niks gekocht, wel paar normale reacties gegeven in vraag/aanbod. Geheel conform wens van Reinhard dus niks meer aangeboden aldaar.  Toen kwam ie erachter en heeft ie het dus onmogelijk gemaakt om te reageren in vraag/aanbod. Kennelijk nog steeds verbitterd dat ik m niet maandelijks 10 euro wil betalen. Even een Duitser helpen met wat in Nederland of verwijzen naar een advertentie (nee, niet van mij)  kon dus ook niet meer.  Dat noem ik dan kinderachtig. Account kan ik -voor zover ik weet- gewoon wel overal mee reageren.

Nu voor hoofdsteuntje nieuw account aangemaakt en keurig die 3 euro betaald als 'spende' zodat ik daar die advertentie kan plaatsen. De enige, dan zou je denken dat Reinhard de meest gelukkige man is want 3 euro voor zn forum voor een luttele post en hij wou toch geld hebben om zn forum in stand te houden?  Nou, dat werd een block nadat ik het geld terug vroeg aan Wikinger nadat mn post verdwenen was en die het doorzette naar Reinhard.  Prima joh, maar die 3 euro mag ie dan ook terugbetalen want ik voldeed daarmee nu met die bijdrage om met dat account een post te kunnen plaatsen in vraag/aanbod.

Op zn tijd ben ik ook gewoon een gigantische lul trouwens. Daar ben ik me bewust van. Altijd al geweest, ik doe het graag op mijn manier. Om eventuele reacties voor te zijn Smile
}
Bedankt door:


Berichten in dit topic
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 02-Feb-2024, 10:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 02-Feb-2024, 11:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Feb-2024, 05:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Feb-2024, 11:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 03-Feb-2024, 12:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Feb-2024, 06:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Feb-2024, 08:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Feb-2024, 08:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 03-Feb-2024, 08:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Feb-2024, 08:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 03-Feb-2024, 09:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Feb-2024, 09:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 03-Feb-2024, 10:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Feb-2024, 10:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 03-Feb-2024, 10:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Feb-2024, 11:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 04-Feb-2024, 12:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Feb-2024, 01:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Feb-2024, 12:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Feb-2024, 01:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Feb-2024, 01:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Feb-2024, 01:50 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 04-Feb-2024, 01:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Feb-2024, 01:15 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
[split] Nieuw of tweedehands? Ik ben we...
Om nog even verder O...Merijn — 10:28 PM
[split] Nieuw of tweedehands? Ik ben we...
Volgens mij begreep ...365cycle — 10:14 PM
nieuwe questpiloot
Heb je toevallige de...Hardloper — 10:09 PM
Uit de media ligfiets nieuws
In aflevering 4 va...quattrovelootje — 09:37 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag kwam ik Br...Hoekie — 09:36 PM
[split] Nieuw of tweedehands? Ik ben we...
Informatieve, goed...datakneder — 09:15 PM
nieuwe questpiloot
bedankt voor alle le...charhof — 08:42 PM
nieuwe questpiloot
Welkom Charles! Alv...365cycle — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De lupine accu aange...365cycle — 08:01 PM
[split] Nieuw of tweedehands? Ik ben we...
Als voorbeeldje ev...365cycle — 07:55 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Veel mbb fietsen heb...Merijn — 07:44 PM
Uit de media ligfiets nieuws
In aflevering 4 van ...De tovenaar — 06:34 PM
Uit de media ligfiets nieuws
Mooie aflevering. ...Tom Fekkes — 06:19 PM
Alve's minivizier
Hoekie — 06:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag weer een paa...Gideonaut — 03:35 PM
wat ze zeggen
Gisteren met de CHR....Wim -de roetsende — 03:26 PM
nieuwe questpiloot
Mooie kleurcombi. ...Wim -de roetsende — 03:06 PM