Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Omgeving Oss
#1
Hallo allemaal, 

Ik ben Roef Veerman. En ik ben recent verhuisd naar Oss en zou het leuk vinden met mensen te ligfietsen die hier in de buurt wonen. Ik heb zelf een Strada en een Quest XS. En rij niet zo snel, 20 km/h is momenteel mijn toersnelheid met de Strada. Dus samen fietsen met een open ligfiets kan prima. Met mijn Quest XS kan ik wel iets sneller fietsen. Een kruissnelheid van 25 of meer is haalbaar met wat training.

Zoek jij ook een fietsmaatje en woon je in de buurt van Oss. Laat hier dan een bericht achter of stuur mij een pb op dit forum, 

Groetjes Roef
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Fietsbennie
#2
Ik woon helaas onvoldoende bij je in de buurt om samen te rijden. Ten zij je bereid bent je Velomobiel per auto te vervoeren en mijn kant op komt. Dan zijn er mogelijkheden. Zelf zit ik zonder rijbewijs, dus omgekeerd kan het niet.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#3
Hi Roef,
Ik zit helaas ook te ver weg maar als ik ooit in de buurt ben en tijd heb krijg je een berichtje.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
#4
(08-Jan-2024, 10:51 PM)Hardloper schreef: Ik woon helaas onvoldoende bij je in de buurt om samen te rijden. Ten zij je bereid bent je Velomobiel per auto te vervoeren en mijn kant op komt. Dan zijn er mogelijkheden. Zelf zit ik zonder rijbewijs, dus omgekeerd kan het niet.

Ik heb zelf geen auto en vervoer mijn velomobiel ook zelden zonder hem zelf te fietsen. Ik weet niet waar je ergens woont. Maar als ik in de buurt ben kunnen we vast wel een keer een rondje rijden. Over het algemeen fiets ik door heel Nederland. En hoop dat ook dit jaar weer te kunnen. Ben momenteel nog niet veel verder dan zo'n 100-150 km van oss gekomen. Maar het begin is er.

(09-Jan-2024, 12:18 AM)Willeke_IGKT schreef: Hi Roef,
Ik zit helaas ook te ver weg maar als ik ooit in de buurt ben en tijd heb krijg je een berichtje.

Je bent welkom. Overnachten is hier ook mogelijk.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#5
(09-Jan-2024, 09:42 AM)Roef Veerman schreef:
(08-Jan-2024, 10:51 PM)Hardloper schreef: Ik woon helaas onvoldoende bij je in de buurt om samen te rijden. Ten zij je bereid bent je Velomobiel per auto te vervoeren en mijn kant op komt. Dan zijn er mogelijkheden. Zelf zit ik zonder rijbewijs, dus omgekeerd kan het niet.

Ik heb zelf geen auto en vervoer mijn velomobiel ook zelden zonder hem zelf te fietsen. Ik weet niet waar je ergens woont. Maar als ik in de buurt ben kunnen we vast wel een keer een rondje rijden. Over het algemeen fiets ik door heel Nederland. En hoop dat ook dit jaar weer te kunnen. Ben momenteel nog niet veel verder dan zo'n 100-150 km van oss gekomen. Maar het begin is er.
Je kan een rondje hebben gemaakt waarbij je mij bent tegen gekomen als hardloper. Dus ik woon minder dan <75km van jou. Ergens halverwege afspreken en dan een rondje maken en dan ieder zijn weggaan zou strakjes kunnen. Dit moet te doen zijn wanneer ik zo hoor dat je op 150km zit. Ik zit nog niet op de 100km. Ik zit meer richting België.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#6
Dag Roef, fijn om weer wat van je te lezen. Je bent schrijvend, ook op je blog, lang niet actief geweest. Hoop dat het goed met je gaat. Denk dat we elkaar 1 maal zijn tegen gekomen. Jij kwam (denk ik) terug van een tocht in Noord Holland. Wij zwaaiden naar elkaar bij Katwoude langs de dijk vlak voor Monnickendam. Jij reed in je Q-xs en ik toen in een groene Strada. Zeker 3 jaar terug. Wellicht zwaaien we in de toekomst nogmaals.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie , 365cycle
#7
@Roef Veerman als goed is ben je al ingelicht of anders wordt je nog in gelicht voor een route volgend weekend vanuit Oss start.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#8
(17-Feb-2024, 04:05 PM)Hardloper schreef: @Roef Veerman als goed is ben je al ingelicht of anders wordt je nog in gelicht voor een route volgend weekend vanuit Oss start.

Mocht je deze bedoelen: https://ligfiets.net/events/4653

Kijk eens bij de naam van de organisator. Ik denk dat Roef er al van op de hoogte is  Tongue Big Grin
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
#9
Nou volgens mij was het op zondag die ik te horen kreeg.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#10
Even nagekeken en inderdaad Roef je bent gewoon zelf de organisator  Blush maar je ziet het ik denk aan je als ik Oss hoor en een tocht met Velomobielen
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Veloquest


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ja,een handbike st...Wim -de roetsende — 07:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ja,een handbike staa...martinus — 12:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
..mijn nieuwe Snoek-...Hoekie — 11:30 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik heb achter nog ...365cycle — 09:35 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hoi Fietsbennie,da...Wim -de roetsende — 06:24 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Desondanks word ik...Wim -de roetsende — 06:14 AM
Medeliggers onderweg
Net ten oosten van G...Thijs OO — 12:03 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik heb vandaag mijn ...Willeke_IGKT — 10:12 PM
aandrijving versitaille
is het niet mogelijk...Gideonaut — 10:10 PM
aandrijving versitaille
Misschien, wat leenw...Dharm2004 — 09:57 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Tip met koud weer: ...Dharm2004 — 09:53 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Alle banden worden...ZoefZoef — 09:28 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Goede tip Niels,beda...martinus — 09:25 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hoi Fietsbennie,da...Niels van der Wal — 09:03 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Heeft een tweewieler...PieterTrapt — 09:01 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Alle banden worden t...365cycle — 08:50 PM
aandrijving versitaille
ik ben blij met mijn...MennoBrockhus — 08:45 PM