Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oosten van het land?
Daar ik dacht komende vrijdag begrafenis te hebben, is het zaterdag. Helaas geen tocht voor mij.
Ik hou me Augustus en September voor aanbevolen.
gr. Fietsbennie

Antwoord }
Bedankt door:
(11-Jul-2018, 08:41 PM)Fietsbennie schreef: Daar ik dacht komende vrijdag begrafenis te hebben, is het zaterdag. Helaas geen tocht voor mij.
Ik hou me Augustus en September voor aanbevolen.

Jammer, sterkte in ieder geval zaterdag. Graag zie ik je een volgende keer.
Antwoord }
Bedankt door:
Hey Elnuar,

lees net dit draadje, en het is dus gelukt. Ben je weer goed thuis gekomen? Ik wel inmiddels,

Groeten,

Roef
Antwoord }
Bedankt door:
Afgelopen zaterdag weer goed thuisgekomen, na een hele mooie tocht en mijn eigen dagrecord zonder problemen gehaald, staat nu op 123 km (en een klein beetje).
Erg leuke en gezellige tocht gehad, leuk om kennis te maken met zoveel mede liggers. Ben benieuwd of er ergens een blog ofzo over te vinden is en waar een paar foto's staan en of filmpje?. Ik heb zelf maar een paar foto's gemaakt en wil die ook nog wel uploaden.

blog van de grensrijders gevonden, klik hier
Antwoord }
Bedankt door:
(16-Jul-2018, 11:38 AM)elnuar schreef: Afgelopen zaterdag weer goed thuisgekomen, na een hele mooie tocht en mijn eigen dagrecord zonder problemen gehaald, staat nu op 123 km (en een klein beetje).
Erg leuke en gezellige tocht gehad, leuk om kennis te maken met zoveel mede liggers. Ben benieuwd of er ergens een blog ofzo over te vinden is en waar een paar foto's staan en of filmpje?. Ik heb zelf maar een paar foto's gemaakt en wil die ook nog wel uploaden.

https://youtu.be/FA-iLtAfs-g filmpje van Marc is hier te vinden en mijn blog wordt aan gewerkt. Verder heeft mooi geel is niet lelijk ook geblogt volgens mij. Heb nog niet echt wat gelezen. Doe ik pas nadat mijn blog klaar is.
Antwoord }
Bedankt door:
was de blog van mooi geel is niet lelijk ook al tegen gekomen (via de grensrijders) en ook al paar filmpjes gezien, erg leuk.
Antwoord }
Bedankt door:
https://toerkanjer.blogspot.com/2018/07/...-mooi.html mijn blogberichtje. :-)
Antwoord }
Bedankt door:
Mijn verhaal staat hier:

https://roeifietsen.blogspot.com/2018/07...esten.html

(16-Jul-2018, 11:38 AM)elnuar schreef: Afgelopen zaterdag weer goed thuisgekomen, na een hele mooie tocht en mijn eigen dagrecord zonder problemen gehaald, staat nu op 123 km (en een klein beetje).

Wim -de roetsende

Thys 209 Carbon Rowingbike - Carbon DF 121 - Challenge Taifun 20" 

http://roeifietsen.blogspot.nl/
Antwoord }
Bedankt door:
Erg leuk om alle blogs / verhalen te lezen en de foto's ook te zien. Ik fiets vast vaker mee Wink
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Nieuwe berichten
Grote Plassentocht 2018
Heb hem vorig jaar g...ErikvanD — 07:32 PM
Whoami
welkom hier op het f...elnuar — 02:19 PM
Oosten van het land?
Erg leuk om alle blo...elnuar — 02:17 PM
Grote Plassentocht 2018
De tocht komt bij...Hoekie — 02:01 PM
Oosten van het land?
Mijn verhaal staat h...Wim -de roetsende — 12:13 PM
Whoami